تولید بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرو در گیلان/ دستور جهادی دادستان سنگر باعث اشتغال ۳۰۰ نفر در حوزه تولید شد
تولید بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرو در گیلان/ دستور جهادی دادستان سنگر باعث اشتغال ۳۰۰ نفر در حوزه تولید شد
حمایت و دلسوزی کلیه مدیران در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی می تواند بر تاکیدات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمورحیدری در بازدید از گروه صنعتی لاستیک گیلان که به اتفاق فرماندار رشت، دادستان سنگر و مدیرکل منابع طبیعی گیلان در محل شهر صنعتی رشت انجام شد، گفت: ظرفیت قطعه سازی های خودرویی در گیلان، منجر به تامین نیاز بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرویی در گیلان شده است.

وی در این بازدید که با هدف واگذاری زمین جهت طرح توسعه انواع قطعات خودرو به گروه سرمایه‌گذاری لاستیک گیلان بود اظهار داشت: امروز دادستان بخش سنگر با حضور در شهر صنعتی رشت و صدور دستور انقلابی و جهادی جهت رفع مشکل زمین تحت قرارداد شهر صنعتی رشت و سرمایه‌گذار صنعتی؛ زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم را فراهم کردند که واقعا این اقلام حوزه قضایی در حمایت از تولید جای تحسین دارد.

مدیرکل صنعت گیلان با تشکر از پیگیری های مجدانه فرماندار پرتلاش رشت تصریح کرد: حمایت و دلسوزی کلیه مدیران در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی می تواند بر تاکیدات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند.

تیمور پور حیدری با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ شرکت قطعه سازی خودرو با تکنولوژی جدید در گیلان فعالیت دارند تصریح کرد: با توانمندی مطلوبی که از سرمایه‌گذاران حوزه قطعه سازی خودرو در گیلان سراغ دارم به راحتی می‌توان نیازمندی اغلب قطعات پرمصرف و هایتک خودرو سازان مطرح کشور را تامین کرد و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۷ هزار نیروی های جوان متخصص را تثبیت کرد.