تور آموزشی -تجاری ژاپن برگزار می گردد
تور آموزشی -تجاری ژاپن برگزار می گردد
در راستای رسالتهای باشگاه مدیران تاثیرگذار کاشف و نیازهای رهبری و مدیریت نوین کسب و کار، تور آموزشی - تجاری کشور ژاپن برگزار می شود.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، این برنامه به عنوان چهارمین تور آموزشی – تجاری پس از برگزاری موفق تورهای هلند-بلژیک-فرانسه، هنگ کنگ و سوئیس می باشد که توسط این گروه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تور ۱۰ روزه ژاپن از تاریخ ۲۰ تیرماه سالجاری آغاز می گردد و در جریان این برنامه از مراکز صنعتی، تجاری و گردشگری کشور ژاپن بازدید به عمل می آید.

شایان ذکر است، بازدید از کارخانه پیشرفته بازیافت و زباله سوز مایشیما، هلدینگ آساهی بزرگترین تولید کننده انواع نوشیدنی ، واحد فناوری و طراحی های پیشرفته شرکت خودروسازی نیسان و خودروسازی مزدا از جمله برنامه های تور مذکور می باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، علاقه مندان به حضور در این برنامه آموزشی – تجاری، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق شماره های تماس ۰۱۳۳۴۲۴۵، ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ و ۰۹۱۰۲۳۴۰۰۲۷ اقدام نمایند.

همچنین لازم به ذکر می باشد، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک جهت حضور در تور آموزشی – تجاری ژاپن حداکثر تا تاریخ ۱۰ خرداد سالجاری می باشد.