توجه به پرورش معرفت و اخلاق در کنار پرورش جسم در ورزش
توجه به پرورش معرفت و اخلاق در کنار پرورش جسم در ورزش
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین- رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: توجه به پرورش معرفت و اخلاق در کنار پرورش جسم و جان در ورزش موضوع بسیار حائز اهمیتی است.

 محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با اعضای هیئت کونگ فو گیلان با تبریک روز مربی ورزشی اظهار کرد: نقش مربیان در پرورش ورزشکاران اخلاق مدار بسیار مهم است و با تلاش های آنان در آینده نزدیک جایگاه پیشکسوتان باید به جوانان اصلح و اخلاق مدار واگذار شود.

وی به تقارن روز مربی و سالروز شهادت بسیجی سیزده ساله شهید حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده ها در جامعه امروزی نیز حضور دارند و شکوفا شدن چنین چهره هایی یقینا با حضور و تلاش مربیانی ارزشمند تحقق پیدا می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه در کنار پرورش جسم و جان باید به پرورش معرفت و اخلاقیات در ورزش نیز توجه شود بیان کرد: مطمئنا چنین تفکرات و اقداماتی به پرورش شهید فهمیده ها می انجامد.

کارگرنیا با اشاره به علی لندی شهید پانزده ساله اهل ایذه تصریح کرد: این نوجوان ورزشکار پانزده ساله اخیرا برای نجات همسایه اش فداکارانه به داخل آتش رفت و متاسفانه در این حادثه جانش را نیز از دست داد و این اقدام تاییدی بر زنده بودن روحیه ایثار و نوعدوستی در نسل آینده ساز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور توسعه ورزش در تمامی محلات رشت به کار گرفته است گفت: شورای رشت خانه دوم ورزشکاران است و یقین می دانیم توسعه ورزش در کنار حفظ سلامت و گسترش اخلاقیات از بروز بسیاری از بزهکاری ها در جامعه نیز جلوگیری خواهد کرد.

در انتهای این دیدار دوستانه احکام اعضای هیئت رئیسه جدید هئیت کونگ فو گیلان به آنان اهدا شد.