توانمند سازی جوامع محلی منطقه آزاد انزلی با محوریت صنایع دستی
توانمند سازی جوامع محلی منطقه آزاد انزلی با محوریت صنایع دستی
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

گیرا آنلاین-اعضای کانون زنان تجار و بازرگانان گیلان به همراه جمعی از اعضای اتاق بازرگانی گیلان با مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌های دوجانبه و توانمندسازی جامعه محلی به ویژه بانوان تبادل نظر کردند.

مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست بیان کرد: در حوزه آموزش و حمایت از جوامع محلی به خصوص بانوان در بخش صنایع دستی تاکنون سازمان منطقه آزاد انزلی اقدامات خوبی را انجام داده اما نیاز است این اقدامات مستمر باشد و متدهای نوین آموزش در اختیار بانوان توانمند قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنایع دستی بیانگر هویت و تاریخ هر کشوری است و به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی کشورمان شایسته است بستر لازم به منظور صادرات محصولات صنایع دستی فراهم شود و کانون بازرگانان نیز بازاریابی لازم به منظور صادرات این محصولات را در نظر داشته باشد.
بنابراین گزارش در این نشست که همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن صورت گرفت ، خانم بزرگدل رئیس کانون زنان بازرگان گیلان و اتحادیه صنایع دستی کشور با اشاره به راهکارهای توسعه روابط و توانمندسازی جوامع محلی بیان کرد : کانون زنان تجار و بازرگان آمادگی برگزاری دوره های آموزشی ارتقا مهارت در محدوده منطقه آزاد انزلی و شناسایی بانوان توانمند و مستعد در زمینه تولید محصولات با کیفیت صنایع دستی را دارد.
وی در ادامه خواستار برگزاری نمایشگاه‌های مشترک در حوزه صنایع دستی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و معرفی بانوان توانمند به مجموعه کانون زنان تجار و بازرگان گیلان شد.