تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۵ شهریور
تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۵ شهریور
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به رشد ۱۳ پله‌ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه‌های جهان اشاره کرد

گیرا آنلاین– رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: آن دسته از متقاضیانی که داوطلب تحصیل بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) درمقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور هستند تا پایان روز جمعه ۵ شهریور سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر سعید صادقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۰ بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در تاریخ ۱۴ مردادماه منتشرشده و متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر ضمن مطالعه دقیق این دفترچه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های موردعلاقه خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه این مهلت قابل تمدید نخواهد بود، افزود: آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

وی افزود: سهولت در مهمان و انتقالی، تغییر رشته، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تائید وزارت علوم، بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های استخدامی، تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به رشد ۱۳ پله‌ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه‌های جهان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور دارای موفقیت و کسب رتبه برتر در ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشگاه‌های کشور، پیشتازی در عرصه آموزش و آزمون‌های الکترونیکی در دوران کرونا است.

دکتر صادقی با اذعان به اینکه دانشگاه پیام نور گیلان دارای حدود ۱۳ هزار دانشجوی فعال است، بیان کرد: این دانشجویان در ۲۰۰ رشته محل و ۱۸ مرکز و واحد دانشگاهی در استان مشغول تحصیل هستند.