تمام توان برای رفع موانع تولید در گیلان بکار گرفته شود
تمام توان برای رفع موانع تولید در گیلان بکار گرفته شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: همه توان برای رفع موانع تولید در استان بایستی بکار گرفته شود و در این راستا ضروریست تا از بندها و تبصره‌های مختلف کمک گرفته شود.

به گزارش گیرا آنلاین حسین محمدیان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم و افزایش تولید و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم افزود: برای رفع موانع تولید ضروریست تا از بندها و تبصره‌های مختلف قانونی کمک گرفته شود و همه دست اندرکاران و متولیان در گیلان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه شرایط اقتصادی در کشور خاص است و باید با همه توان برای عبور از مشکلات تلاش کرد، خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی بیش از همیشه باید راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی را مورد توجه قرار داد و در این راه از هیچ کوشش و همکاری دریغ نورزید.

محمدیان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دولتمردان بیان کردند که از همه دولت‌ها با همه گرایش‌ها حمایت کردم اما از این دولت علاوه بر حمایت تمجید می‌کنم، اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده آن است که دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در بخش‌های مختلف اعم از انجام کارهای زیربنایی، رشد تولید، ارتباطات بین‌المللی و سرمایه‌گذاری انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: تمجید رهبری از دولت سیزدهم، مدال افتخاری برای مسئولان کشور است که افتخار خادمی مردم را دارند.

وی با اشاره به وضعیت خوب استان گیلان در بخش‌هایی اعم از نرخ تورم، اشتغال و سرمایه‌گذاری از تمامی مدیران خواست تا با تداوم همکاری و تعامل بین دستگاهی این روند ادامه یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به افتتاح یک هزار و ۳۶۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در این استان از تلاش و همکاری تمامی مدیران در حوزه اقتصادی و بانک‌ها برای به ثمر نشستن طرح‌ها و افتتاح آنها قدردانی کرد.