تمامی تفرجگاه ها و سواحل در روز ۱۳ فروردین مسدود می شوند+عکس
تمامی تفرجگاه ها و سواحل در روز ۱۳ فروردین مسدود می شوند+عکس
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه انسداد مسیرهای ورودی تفرجگاه ها با کمک نیروی انتظامی و نیروهای سپاه و بسیج انجام خواهد شد: در همین راستا نیروی انتظامی در روز ۱۳ فروردین از هر گونه تردد غیر ضرور خودروها جلوگیری می کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت، تاکید کرد: شهرداران، بخشداران و دهیاران موظف به انسداد مسیر ورودی کلیه تفرجگاه ها و سواحل در روز ۱۳ فروردین هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ محمد علی ویشکائی در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان با بیان اینکه هر گونه تجمع و حضور در تفرجگاه ها در روز ۱۳ فروردین، وضعیت شیوع کرونا در سطح شهرستان را مجددا در وضعیت بحرانی قرار می دهد، افزود: در همین راستا شهرداران باید همه راه های ورودی همه بوستان های شهری را مسدود نمایند و از هر گونه حضور و تجمع مردم در بوستانها جلوگیری کنند.
 وی با تاکید بر لزوم انسداد مسیر دسترسی کلیه تفرجگاه و سواحل در سطح بخش های تابعه، اظهار داشت: بخشداران،  دهیاران روستاهای هدف گردشگری را موظف به انسداد مسیرهای ورودی تفرجگاه ها و نظارت در خصوص عدم ایجاد تجمع طی روز ۱۳ فروردین نمایند.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه انسداد مسیرهای ورودی تفرجگاه ها  با کمک نیروی انتظامی و نیروهای  سپاه و بسیج انجام خواهد شد: در همین راستا نیروی انتظامی در روز ۱۳ فروردین از هر گونه تردد غیر ضرور خودروها جلوگیری می کند.

گیرا آنلاین