تمامی اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود احراز هویت شدند
تمامی اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود احراز هویت شدند
رییس کل دادگستری استان گیلان از شناسایی اجساد حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود ظرف مدت 48 ساعت خبر داد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان از شناسایی اجساد حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود ظرف مدت ۴۸ ساعت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه با یک اقدام انقلابی و جهادی و با به کارگیری تمام امکانات در پزشکی قانونی علی رغم سختی کار در این حوزه ظرف ۴۸ ساعت اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود توسط متخصصین پزشکی قانونی به طور کامل ازطریق انجام آزمایشات ژنتیکی و احراز هویت، شناسایی شد گفت: با دستور قضایی در تحویل اجساد به خانواده ها دستورات لازم صادر شده تاکنون ۲۹ نفر از اجساد به خانواده ها بازگردانده شد و بدون هیچ مشکلی مراسم تشییع تدفین انجام گرفت.

وی در ادامه افزود: شناسایی تعداد ۴ نفر دیگر نیز با پیگیری های لازم در حال انجام است که خانواده ها با مراجعه به مراجع ذی صلاح نسبت به شناسایی و تدفین آن ها اقدام نمایند.

رئیس شورای قضایی استان ضمن همدردی با خانواده های آسیب دیدگان در این حادثه دلخراش اذعان داشت: دستگاه قضایی در راستای حفظ شان و کرامت انسانی با هیچ شخصی مماشات ننموده و با پیگیری های جدی و مستمر با مقصرین این حادثه برخورد قانونی خواهد کرد.