تماس تلفنی مدیران بنیاد استان گیلان با آزادگان سرافراز در سالروز ورود آزادگان
تماس تلفنی مدیران بنیاد استان گیلان با آزادگان سرافراز در سالروز ورود آزادگان
مدیران بنیاد استان ، همزمان با فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی تماس تلفنی با آزادگان سرافراز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوا و عاشورای حسینی ، این روز را حضور آزادگان سرافراز تبریک گفتند.

گیرا آنلاین– به گزارش ایثار گیلان ، مدیرکل ، معاونین و مدیران بنیاد شهیدوامورایثارگران روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ، همزمان با فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی تماس تلفنی با آزادگان سرافراز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوا و عاشورای حسینی ، این روز را حضور آزادگان سرافراز تبریک گفتند.
عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان در تماس تلفنی با تعدادی از آزادگان ، صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران عنوان کرد و با تبریک فرارسیدن این روز گفت : صبر و پایمردی آزادگان عزیز و خانواده‌های گرانقدرشان که در پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلای رنج اسارت را به جان خریدند قدر می نهیم  و همچنین یاد و خاطره همه آزادگان شهید و متوفی استان گیلان را که امروز در جمع ما نیستند گرامی می داریم.
با توجه به فراگیری ویروس کرونا و عدم امکان دیدار در منزل از ایثارگران ، مدیرکل ، معاونین ، روسای شهرستانی و ستادی بنیاد استان گیلان با حضور در محل کار طی تماس تلفنی با آزادگان سرافراز فرارسیدن این روز را به آنان تبریک گفتند.
استان گیلان ۲۶۴۵ آزاده سرافراز دارد که ۶ درصد از آزادگان کشور را شامل می شود.