تلاش ها وزارت صمت در مسیر کاهش هزینه های تولید است/نگاه ویژه صمت بر رفع موانع صنایع خرد و کلان
تلاش ها وزارت صمت در مسیر کاهش هزینه های تولید است/نگاه ویژه صمت بر رفع موانع صنایع خرد و کلان
.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛حسین فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر به استان گیلان از چند شرکت صنعتی از جمله شرکت پارس خزر بازدید کرد و با ذکر اینکه وزارت صمت و سازمان های حمایتی نگاه ویژه خود را بر رفع موانع صنایع خرد و کلان کشور معطوف کرده است ، گفت :هم علاقمند بودیم و هم وظیفه داشتیم در راستای سیاستهای حمایت از تولید و حمایت از حقوق مصرف کنتدگان و تولید کنندگان به حضور برسیم.

وی با ذکر اینکه پارس خزر یک برند فرامرزی و شناخته شده در سطح کشور است گفت: هم خودم هم هیات همراه بنده از مصرف کنندگان محصولات پارس خزر هستیـم.

وی در بازدید از خطوط کارخانه تولید پنکه ، پلوپز و چند محصول دیگر از کارخانه پارس خزر اشاره داشت: طبق مشاهدات، تیم این کارخانه فنی و متخصص است و پارس خزر یک برند شناخته شده است.

وی افزود: کالای ایرانی و از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته بعنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید استان گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار می گیرد و در کارخانجات دستکش گیلان نیز شرح مشکلات ارزی و موانع توسعه اشتغال شنیده و ثبت شد.

فرهید زاده تاکید داشت: در تعاملی که با همکاری تمامی تولید کنتدگان خواهیم داشت ، تلاش های وزارت صمت در مسیر کاهش هزینه های تولید و افزایش شتاب چرخه تولید خواهد بود و توقع این است که تولید کنندگان نیز انرژی خود را صرف بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی نمایند چون حمایت از قشر مصرف کننده نیز از وظایف ذاتی ماست.

وی تصریح کرد: ضروری است اقتصاد تعادلی و اقتصاد مقاومتی در شرایط بسیار خاص کشور مد نظر قرار گیرد و در میزان عرضه و تقاضا تعادل حفظ شود.

رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: مردم خود بهترین قاضی هستند و میزان عرضه و تقاضای هر محصول حاکی از کیفیت و کارآیی آن محصول است.

وی گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی و به خصوص در بخش لوازم خانگی توجهات و نگاه ویژه مد نظر قرار میگیرد.

فرهید زاده تاکید داشت: همواره تولید کنندگان با سامانه تجارت و سامانه ۱۲۴ در تبادل اطلاعات باشند .