تلاش امدادگران هلال احمر مانع از آتش سوزی خودروی سواری در کپورچال انزلی شد
تلاش امدادگران هلال احمر مانع از آتش سوزی خودروی سواری در کپورچال انزلی شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در کمتر از ۱۵ دقیقه در محل وقوع حادثه حاضر و با استفاده از کپسول های آتش نشانی توانستند آتش را مهار کنند.

 سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تلاش امدادگران هلال احمر مانع از آتش سوزی خودروی سواری در کپورچال انزلی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: روز جاری یکشنبه مورخه ۳ مرداد ماه در ساعت ۱۴:۰۲ گزارش مبنی بر حریق یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور بندر انزلی به رضوانشهر منطقه سنگاچین، کپورچال، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

غلامی افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از دریافت گزارش بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدام سریع عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در کمتر از ۱۵ دقیقه در محل وقوع حادثه حاضر و با استفاده از کپسول های آتش نشانی توانستند آتش را مهار کنند.

غلامی با اشاره به مصدومین این حادثه گفت: این حادثه فقط یک مصدوم داشته و خوشبختانه این مصدوم نیز قبل از وقوع حادثه از خودرو خارج شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.