تقویت آناتومی ساختاری شركت به منظور انجام اقدامات بزرگ مقیاس
تقویت آناتومی ساختاری شركت به منظور انجام اقدامات بزرگ مقیاس
.

گیرا آنلاین_ آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید طرح و توسعه، مدیر روابط عمومی، مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای گیلان در دفتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: جوامع و اجتماعات در دنیا با سرعت و شتاب در حال تغییر، ترقی، رشد و ارتقا هستد. این تغییرات در صنعت برق نیز وجود دارد و همپای تغییر در تکنولوژی ها و فناوری ها، تغییرات و تحولات جدید و فراوانی را شاهدیم.

دشت بزرگ با توصیف این تغییرات افزود: شرکت ها و سازمان ها نیز طبیعتا باید با این تغییرات همراه و سازگار باشند، و در صورت عدم سازگاری با رکود و سکون مواجه شده و شکست خورده و از گردونه رقابت ها خارج خواهند شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه باید با شرایط جدید همراه شویم، افزود: برای همراه شدن با شرایط جدید باید استراتژی های حرکتی مناسبی را در نظر داشته باشیم و شرایط داخلی سازمان را به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که هم راستا و موافق با شرایط جدید باشند.

دشت بزرگ انعطاف پذیری منابع انسانی با تغییرات روزافزون را مهم خواند و افزود: تمامی کارکنان سازمان باید تغییرات و شرایط جدید را که همسو با جامعه اسلامی باشد را رصد کنند و خود را با آن همراه نمایند تا سازمان دچار شکست و نابودی نشود. بدون تغییر و همرنگی و قدم برداشتن با تغییرات، بطور حتم توفیقی حاصل نخواهد شد و سازمان نابود خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تغییر و تحولات شرکت و انتصابات جدید، گفت: همراه با شرایط و تغییرات جدید، تغییر در سازمان الزامی است و این تغییرات در راستای رشد و تعالی سازمان است و تغییرات باید به نفع سازمان باشد و موجب انسجام بیشتر در سازمان شود.

وی افزود: باید با ترسیم افق های پیش روی شرکت و آینده نگری، تغییرات لازم صورت بگیرد و استراتژی های حرکتی مناسبی را برای این تغییرات تنظیم و برنامه ریزی کنیم. استراتژی استفاده بهینه از منابع مالی، سرمایه ای، منابع انسانی و زمان باید در اولویت قرار گیرد و باید با تنظیم آن، متناسب با سرعت و شتاب اتفاقات پیرامونی حرکت کنیم و اگر کندتر از این شتاب قدم برداریم دچار فقر زمان و عقب ماندگی خواهیم شد.

دشت بزرگ با بیان اینکه در شرکت ها و سازمان ها، فرد ناکارآمد وجود ندارد، تصریح کرد: هر فردی دارای ظرفیت های منحصر به فرد خودش بوده، که این ظرفیت ها باید سیستمی و بر اساس شاخص های منطقی و معقول شناسایی شوند و از افراد در سمت هایی استفاده شود که در آن بتوانند موفق باشند.

وی با اشاره به اهداف جابجایی ها افزود: هدف از این تغییرات، انجام کارهایی در مقیاس بزرگ است، فعالیت ها و اقدامات بزرگی که شایسته استان گیلان باشد و فواید آن را مردم شریف استان شاهد باشند و از آن استفاده نمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت دفتر روابط عمومی گفت: درون گرایی و برونگرایی باید در سرلوحه کارهای دفتر روابط عمومی قرار گیرد. ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم بوده و به نحو احسن باید این ارتباطات با ذینفعان برقرار شود.

دشت بزرگ با اشاره به انتصابات جدید گفت: با تغییرات جدید، در درجه اول انتظار می رود وفاداری به آرمان های شرکت در راس امور قرار گیرد تا بتوانیم همه باهم، هم قسم، هم سو و هم پیمان، به آرمان های شرکت جامه عمل بپوشانیم تا در مسیر رقابتی پیش رو موفق بوده و سازمان و شرکتی سرآمد و برتر داشته باشیم.

در پایان آیین تکریم و معارفه، با اهدای احکام انتصابی، محمد افتخاری به عنوان معاون طرح و توسعه، غلامرضا عباسی به عنوان مدیر دفتر روابط عمومی و طاهر قمی تبار به عنوان مدیر دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی منصوب شدند.