تقدیر و تشکر مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان در زمان برگزاری انتخابات
تقدیر و تشکر مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان در زمان برگزاری انتخابات
مدیر مخابرات منطقه گیلان از تلاش بی وقفه مجموعه ارتباطی مخابرات استان در جهت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی استان تا پایان زمان برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، علیرضا پارسائی اعلام کرد : بنا به گزارشات کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ، همه شعب ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان به صورت برخط فعال بوده و همه فرآیندهای مرتبط با بستر ارتباطی، به خوبی انجام شده است .
وی در ادامه افزود: از جمله اهم اقدامات مخابرات برای پایداری شبکه ارتباطات در روز انتخابات توسعه زیر ساخت های شبکه ، تشکیل و استقرار تیم های عملیاتی در سطح ادارات استان و شهرستانها تا اتمام انتخابات ، رصد لحظه ای ارتباطات ، گشت همکاران حراست در مسیرهای ارتباطی شبکه فیبر، بهینه سازی و تهیه باطری سایت های همراه و ژنراتور برق ، آماده باش بودن تیم های فنی عملیاتی برای رفع هرگونه اختلال احتمالی و افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه های ثابت و همراه بود .
مدیر مخابرات منطقه گیلان ادامه داد: از ساعات اولیه شروع اخذ رأی ، کمیته انتخابات مخابرات به منظور رصد لحظه ای ارتباطات استان برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ایجاد شد.
علیرضا پارسائی در پایان ، از تلاشگران ارتباطات جهت تلاش بی وقفه و شبانه روزی که موجبات ثبات پایداری ارتباطات مخابراتی و بستر سازی و سهولت دسترسی به شبکه ارتباطات در کشور را فرا هم آورند ، تقدیر و تشکر نمود .