تقدیر و تشکر مدیریت مخابرات منطقه گیلان از زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان رشت
تقدیر و تشکر مدیریت مخابرات منطقه گیلان از زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان رشت
در آستانه گرامیداشت هفته ناجا ، مدیریت مخابرات منطقه گیلان از زحمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان رشت در راستای همکاری با این مجموعه تقدیر بعمل آورد .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در آستانه گرامیداشت هفته ناجا، مدیریت مخابرات منطقه گیلان در نشستی با سرهنگ محمود حافظی فرماندهی انتظامی شهرستان رشت ، جانشین و معاونین ایشان ، همچنین سرهنگ مجرد ریاست کلانتری ۱۴ رشت و سرگرد جمالی ریاست کلانتری ۱۲ رشت ، در خصوص مسایل مربوط به سرقت اقلام و تجهیزات مخابراتی و گشتهای شبانه مشترک دیدار و گفتگو کرد .

علیرضا پارسائی ضمن تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان رشت با توجه تعامل و همکاری بسیار نزدیک در پیشگیری از سرقتها و کشف سارقین در جهت کاهش سرقت و به تبع آن کاهش میزان قطعی ارتباط مشترکین ، عزیزان پرتلاش ناجا را حافظان نظم و امنیت عنوان کرد و گفت : امنیت مطلوب در استان را مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی می باشیم .

در ادامه سرهنگ حافظی نیز ضمن تشکر متقابل و پاسخگویی به برخی از سوالات و ارائه راهکارها ، خواستار ادامه این روند همکاری در جهت کاهش سرقت و ارتقاء سطح رضایت مشرکین و مردم گردید .

ایشان در ادامه افزود : از مردم می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه آسیب رسانی به تأسیسات و تجهیزات مخابرات ، بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی یا نزدیکترین مرکز مخابراتی اطلاع رسانی نمایند .

گفتنی است در این جلسه ، مدیریت دفتر مدیر مخابرات منطقه ، مدیریت مخابرات شهرستان رشت ، ریاست اداره حراست و همکاران اداره حقوقی مخابرات منطقه گیلان نیز حضور داشتند و هریک نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه نمودند .