تقدیر فرماندار شهرستان ماسال از موزعین اداره پست شهرستان ماسال
تقدیر فرماندار شهرستان ماسال از موزعین اداره پست شهرستان ماسال
به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان ،

گیرا آنلاین– وحید پور حضرت ، فرماندار شهرستان ماسال موزعین اداره پست ماسال را کارمندان بی ادعا و در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا نامید و با اهداء لوح تقدیر بعنوان کارمند نمونه تجلیل و قدردانی نمود .

 آیت زارع سرپرست اداره پست شهرستان ماسال در دیدار با وحید پور حضرت فرماندار شهرستان ماسال خواستار تقدیر از موزعین پست شهرستان که بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی به مردم و در خط مقدم مبارزه با کرونا با شعار در خانه بمانید فعالیت دارند بعنوان کارمند نمونه تقدیر بعمل آید .

وحید پور حضرت ، فرماندار شهرستان ماسال ضمن تبریک بمناسبت هفته دولت و روز کارمند ، یاد و خاطره شهدای والامقام رجائی و باهنر را گرامی داشتند و با ابراز خورسندی و رضایتمندی از پرسنل خدوم و زحمتکش موزع اداره پست شهرستان ماسال کارمندان اداره پست را خدمات رسانان بی ادعا و در خط مبارزه با بیماری کرونا یاد کرد و با لوح تقدیر در هفته دولت و روز کارمند از این قشر زحمتکش قدردانی نمود .

در متن این لوح آمده است :

جناب آقای  

با سلام و احترام

خدمت به بندگان خدا موهبتی است و این مهم حاصل نمی شود مگر با تلاش خستگی ناپذیر توام با صبر و شکیبایی .

فرا رسیدن هفته دولت فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات و زحمات کارکنانی که مشغول خدمت بی منت به مردم شریف هستند .

اینک با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاشهای بی وقفه ، جنابعالی موفق به کسب عنوان کارمند نمونه گردیده اید ، بر خود لازم میدانم از همکاری صمیمانه و تلاشهای مجدانه شما قدردانی نموده و موفقیت روزافزون جنابعالی در تمامی مراحل زندگی را از معبود هستی بخش مسئلت می نمایم .

 

وحید پور حضرت

فرماندار شهرستان ماسال