تقدیر رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت از اصحاب رسانه
تقدیر رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت از اصحاب رسانه
بحث ترافیک به طور مستقیم با همه شهروندان در ارتباط است

گیرا آنلاین-هجدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ساختمان جلسات شورای شهر رشت برگزار شد.

موضوعات جلسه بررسی و ارایه گزارش اولین همایش ملی حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت و همچنین تقدیر از اصحاب رسانه جهت همراهی بود .

مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ضمن تشکر از همه ی اعضای شورا ، نیروهای انتظامی و پلیس راهور  و همه ی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها که اخبار کمیسیون را  پوشش دادند گفت: خوشبختانه اولین همایش ملی ترافیک با توجه به محدودیتهای موجود و زمان کم، بازتاب خوبی داشته و پربار و موفق اجرا شد. و اگر نیروها و پتانسیلهای موجود را به شکلی مثبت کنار هم قرار دهیم، قادر خواهیم بود با بهره گیری از راهکارهای علمی، خلاقانه و اجرایی به بهبود وضعیت ترافیک شهر رشت کمک شایانی بکنیم.

وی در ادامه با بیان این که این همایش برای پرسنل شهرداری شاغل در حوزه های مرتبط بمنزله کارگاه آموزشی نیز بوده است گفت: توقع نداشتیم برخی از مسئولان شهرداری مرتبط با حوزه ترافیک جلسه را نیمه تمام ترک کنند و در واقع در حد رفع تکلیف دقایقی در همایش حضور یابند .

مسعود عباس‌نژاد ضمن انتقاد از مسئولانی که با حوزه ترافیکی شهر در ارتباط هستند اما حضوری موثر در همایش نداشتند گفت :ما قانون گذار و ناظر هستیم و حتما در همایش های بعدی  برای حضور برخی از مسئولان تکلیف خواهیم کرد تا در جلسه حضور یابند و یا جلسه را نیمه تمام رها نکرده و بروند.
وی با بیان اینکه نتیجه همایش اول ایجاد همایش دوم نیست اظهار کرد: بحث ترافیک به طور مستقیم با همه شهروندان در ارتباط است ، ما اینکار را آغاز کردیم و البته این بستر برای کار و هم‌اندیشی همواره باز است و از این پس نیز از نظرات صاحبنظران، همکارانمان در شهرداری و پژوهشگران حوزه ترافیک شهر رشت استقبال میکنیم.
در پایان این جلسه از دبیران و اعضای اجرایی همایش و اصحاب رسانه  تقدیر بعمل آمد.
  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی