تقدیر از مدیرعامل و كاركنان شركت توزیع برق گیلان
تقدیر از مدیرعامل و كاركنان شركت توزیع برق گیلان
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین- با ارسال نامه ای از سوی حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از زحمات مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت توزیع برق گیلان به منظور تلاش های موثر و بی وقفه درجهت تامین برق پایدار در روزهای برگزاری کنکور سراسری تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در بخشی از این نامه آمده است:

تامین انرژی الکتریکی و برق پایدار و مطمئن یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه ای بوده و بی شک بخش توزیع نیروی برق، سکانداری این صنعت مادر را برعهده دارد.

توفیق روزافزون این صنعت پرتلاش در عرصه سازندگی، تامین برق پایدار و بهره مندی آحاد جامعه در شرایط حساس اوج مصرف بار تابستان و کسب رضایت هموطنان عزیز این مرز پرگهر، مرهون درایت و هدایت بزرگ مردان شرکت های توزیع نیروی برق کشور و زحمات بی وقفه و مجدانه همکارانی است که کمال مطلوب همت خویش را به کار گرفته و خدمت رسانی بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

لذا بدین وسیله از تلاش های موثر و بی وقفه جنابعالی و همکاران محترم آن مجموعه در تحقق این مهم و تامین برق پایدار در زمان برگزاری آزمون های سراسری سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و رجاء واثق دارد با اتکال به خداوند متعال و با همیت و انگیزه بیش از پیش همکاران محترم شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، از پیک بار تابستان امسال نیز با سربلندی و سرافرازی عبور خواهیم کرد.