تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادات در اداره کل بیمه سلامت
تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادات در اداره کل بیمه سلامت
طی مراسمی که در مجتمع فرهنگی اداره کل بیمه سلامت برگزار شد از برگزیدگان نظام پیشنهادات تقدیر بعمل آمد.

گیرا آنلاین- در این مراسم دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گفت: فعال بودن نظام پیشنهادات، موجب افزیش انگیزه و روحیه تعامل بیشتر در کارکنان می شود. وی اظهار داشت: استقرار سيستم نظام پيشنهادات در هر سازماني باعث اشاعه فرهنگ همكاري داوطلبانه و خودجوش، بهبود روحيه و انگيزه كاركنان، افزايش ميزان خلاقيت، تقويت مسئوليت پذيري و تعلق سازماني و افزايش توانمندسازي مديران و كاركنان می شود.

مدیرکل بیمه سلامت خاطر نشان کرد تعداد ۶۶ پیشنهاد از طریق همکاران به نظام پیشنهادات ارسال شد که پس از بررسی انجام شده به دو نفر که بیشترین پیشنهاد را ارسال کردند و به سه نفر که بیشترین مصوب را داشتند امروز مورد تقدیر قرار می گیرند . در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود همراه با لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا شد.

در قسمتی از لوح اهدایی آمده است :پذیرش و پردازش صحیح پیشنهادات در یک ساختار نظام یافته ، کلید موفقیت و نجات سازمان از روزمرگی موجود بوده که منجر به توانمندسازی کارکنان ، رشد خلاقیت و توسعه و نوآوری آنان گردیده و در نهایت سازمان را به سوی بهره وری هر چه بیشتر سوق می دهد.

براساس ارزیابی های به عمل آمده و بررسی پیشنهادها به پاس قدردانی از تعهد و پایبندی شما همکار ارجمند در ارائه نظرات و پیشنهادات راهگشا این لوح تقدیر ، تقدیم شما می گردد. دکتر محمود عاطف راد مدیرکل