تقدیر از اداره کل بیمه سلامت گیلان به عنوان دستگاه برتر ترویج فرهنگ نماز
تقدیر از اداره کل بیمه سلامت گیلان به عنوان دستگاه برتر ترویج فرهنگ نماز
از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا با فعالیت مستمر در امر ترویج فرهنگ نماز پیشگام و معارف نماز را به نحو شایسته در ادارات اجرا کنند.

گیرا آنلاین- سیدابوطالب حجازی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز گیلان با اهدای لوح از جمشید محمدی مدیرکل ومجموعه کارکنان بیمه سلامت در امر ترویج و نشر فرهنگ نورانی نماز تقدیر کرد.
درهمایش تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در امر نماز که با حضور مدیران، نمایندگان ادارات و دبیران شورای اقامه نماز گیلان در حسینیه شاهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد، از جمشید محمدی مدیرکل ومجموعه کارکنان بیمه سلامت در امر ترویج و نشر فرهنگ نورانی نماز تقدیربه عمل آمد . حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی ، رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در این همایش با بیان اینکه ترویج معارف نماز مهمترین ویژگی حکومت اسلامی است گفت: نماز بازدارنده فرد از منکرات است و باید از این هویت اسلامی صیانت کنیم و اقامه نماز سر لوحه فعالیت در زندگی باشد.رئیس ستاد اقامه نماز گیلان تصریح کرد: چگونگی توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر اساس دستورالعمل‌های ۱۲ گانه در همه دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست و دستگاه ها می‌توانند عملکرد خود را در سامانه ستاد اقامه نماز ارائه دهند

. وی افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم تا با فعالیت مستمر در امر ترویج فرهنگ نماز پیشگام و معارف نماز را به نحو شایسته در ادارات اجرا کنند.