تقدیراز جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل بیمه سلامت گیلان
تقدیراز جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل بیمه سلامت گیلان
روزچهارشنبه 25بهمن ماه مراسم تقدیر و تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل بیمه سلامت گیلان در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

گیرا آنلاین_ در روز ولادت بزرگ پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس وروز جانباز مدیر کل بیمه سلامت گیلان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اهدای شاخه گل و لوح تقدیرقدردانی کرد.

دکتر عاطف راد در این مراسم گفت: جانبازان با حضور خود در جبهه نبرد حق علیه باطل و دفاع از آرمانهای میهن اسلامی باعث افتخار مردم شدند .جانبازان عزیز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی هستند.و همچون مولای خود قمر بنی هاشم(ع) در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش ها استوار ودر هر شرایطی در صحنه حاضرند .

در لوح اهدا شده آمده است ،جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های بی ‏آلایش خود می‏نماید، انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می کننددر طلیعه میلاد مسعود بزرگ جانباز عاشورا ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز ، از جنابعالی که در اثبات توان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه جانبازی نائل آمده اید قدردانی نموده وبه مبارکی این روز خجسته و به رسم قدردانی ، این لوح تقدیر تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می گردد. دکتر محمود عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت