تفکر جهادی در اوقاف گره گشای بسیاری از کارها و مسائل است
تفکر جهادی در اوقاف گره گشای بسیاری از کارها و مسائل است
مدیر کا اوقاف گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نگاه جهادی در اوقاف، گفت: تفکر جهادی در اوقاف گره گشای بسیاری از کارها و مسائل است.

به گزارش گیرا آنلاین حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر یکشنبه در همایش یاوران وقف در حرم سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر در خدمت رسانی صادقانه و مسئولانه، امید بخشی و آینده نگری در جامعه ضرورت دارد.

وی از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد و اضافه کرد: تهیه لوازم گرمایشی و سرمایشی، تأمین دارو، هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان غیر عمد در قرار دوازدهم طرح امام زمان (عج) در گیلان پیگیری شده است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به فعالیت ۱۲۰ هیئت مذهبی زیرمجموعه اوقاف گیلان بیان کرد: ۱۶۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار با همکاری نهاد آموزش و پرورش و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) توزیع شده است.

وی از اعزام ۵۰ مُبلغ به بقاع متبرکه گیلان خبر داد و افزود بقاع متبرکه مکتب شهدا و اهل‌بیت علیهم‌السلام است که تقویت فعالیت‌های مذهبی در این اماکن ارزشمند بسیار ضرورت دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد تومان در سال جاری افتتاح می‌شود.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی