تفاهنامه همکاری اداره کل پست استان گیلان و صندوق بیمه روستاییان ، کشاورزان و عشایر استان گیلان امضاء شد
تفاهنامه همکاری اداره کل پست استان گیلان و صندوق بیمه روستاییان ، کشاورزان و عشایر استان گیلان امضاء شد
استفاده از ظرفیت پست جهت ارائه خدمت به روستائیان و کشاورزان سبب حذف ترددهای غیر ضرور این قشر زحمتکش جهت بهره مندی از مزایای پوشش بیمه ای صندوق بیمه روستاییان و عشایر خواهد شد . 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ،  صبح امروز شنبه سیزدهم  اسفندماه ، تفاهم نامه همکاری پست گیلان و صندوق بیمه روستائیان ،کشاورزان و عشایر استان گیلان به امضاء رسید .
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ، از تسهیل و تسریع در فرآیند ثبت نام و تمدید قرارداد بیمه شدگان خبر داد و اظهار داشت : با اجرایی شدن این تفاهم نامه و فراهم شدن بستر استفاده از ظرفیت پست جهت ارائه خدمات به روستاییان عزیز  ، تردد های غیر ضرور این  قشر زحمتکش جهت بهره مندی از مزایای پوشش بیمه ای حذف و دفاتر پستی دولتی و واحدهای ict  در سطح استان نسبت به دریافت مدارک و ارسال آن به صندوق بیمه روستاییان و عشایر اقدام خواهند کرد . وی احراز هویت مکانی و تکمیل جامعه آماری بیمه شدگان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه بر شمرد .
یزدان شعبانی مدیر صندوق بیمه روستاییان ، کشاورزان و عشایر استان گیلان با بیان اینکه چهارصدو هجده هزار نفر از ساکنین مناطق روستایی و شهری کمتر از بیست هزار نفر جمعیت استان گیلان تحت پوشش بیمه ای این صندوق قرار دارند ، استفاده از ظرفیت های پست استان را جهت شناسایی و جذب کشاورزان و روستاییان به منظور استفاده از مزایای بازنشستگی ، تأمین هزینه های درمان و مزایای بیمه ای ناشی از فوت سرپرست خانوار لازم و ضروری دانست و اضافه کرد : دفاتر پستی و واحد های ict  روستایی در سطح استان نسبت به شناسایی ، احراز هویت مکانی و  اخذ مدارک هویتی متقاضیان جهت استفاده از خدمات صندوق بیمه روستاییان اقدام خواهند کرد .