تفاهم نامه همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور
تفاهم نامه همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در یدار با رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور از تفاهم نامه همکاری دو مجموعه خبر داد.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در دیدار با دکتر شکور امیدی رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور اعلام کرد: با همکاری و مشارکت انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی دوره ها و کلاس های آموزشی متنوعی با موضوع دیابت برای کلیه پزشکان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: امروزه  که  مسئله درمان  و هزینه های آن  به یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم تبدیل شده است  ارائه خدمات درمانی با کیفیت و کم هزینه به مردم  از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در چند ساله اخیر اقدامات و کارهای ارزنده ای در این راستا انجام داده است.

وی افزود : در حال حاضرهفت مرکزدرمانی تامین اجتماعی در سطح استان دارای کلینیک دیابت فعال می باشد که به بیمه شدگان خدمات رایگان ارائه می دهد.

دکتر ابراهیمی همچنین بیان کرد: اولویت اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات با کیفیت و راحتتر به مردم و بیمه شدگان است و در تلاش هستیم رضایتمندی هرچه بیشتر  مراجعین و بیمه شدگان را کسب نماییم.

دکتر شکور امیدی رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور با اشاره به اینکه دیابت یکی از بیمارهای  مزمن و خطرناک است و برخی از مردم از مضررات آن آگاهی ندارند گفت: امیدواریم با برگزاری دوره آموزشی دیابت، تشخیص اولیه  و به موقع بیماری دیابت در سطح پزشکان عمومی صورت پذیرد تا قبل از پیشرفت بیماری و نیاز مراجعه بیماران به پزشکان متخصص در جهت مهار و درمان دیابت گام برداریم.