تفاهم نامه فی مابین بنیاد شهید و دانشگاه آزاد گیلان در راستای توانمدسازی ایثارگران است
تفاهم نامه فی مابین بنیاد شهید و دانشگاه آزاد گیلان در راستای توانمدسازی ایثارگران است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در در نشست با محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان انعقاد تفاهمنامه فی مابین را قدمی برای ارائه خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه ایثارگری و در راستای توانمدسازی آنان دانست

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب در نشست با محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان انعقاد تفاهمنامه فی مابین بنیاد و این مجموعه را قدمی برای ارائه خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه ایثارگری به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از این افراد که ادامه دهندگان راه پدران خود و دانش آموختگان مکتب انقلاب هستند الزامیست.
وی با اشاره به ایجاد طرح شاهد طی سفارش امام خمینی (ره) برای زمینه سازی پله های پیشرفت یادگاران دفاع مقدس و شهدا افزود: هدایت تحصیلی این عزیزان جزوی از این برنامه بود که ثمره اکنون آن وجود ۳۳۰ نخبه ایثارگر تنها در استان گیلان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه زبان دانشجویان علمیست و پیشرفت علم در دنیای امروز در دقیقه اتفاق می افتد، گفت: ایجاد تعامل با این قشر اهالی دیار خودشان که دانشگاهیان و اساتید هستند را می طلبد و زمانیکه چنین ارتباطی شکل می گیرد، پیشرفت های بزرگی را به چشم می بینیم.
داوطلب برگزاری سه دوره رویداد استارت آپی ویژه سرآمدان شاهد و ایثارگر را حاصل همین تعاملات دانست و تصریح کرد: زمانیکه دانشجویان و دانش آموختگان در مسیر درست قرار گیرند نه تنها از لحاظ علمی رشد می کنند بلکه در ارائه طرح های نو که زمینه اشتغال بسیاری از افراد نیز می تواند باشد به خود کفایی می رسند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تفاهمنامه این دستگاه با دانشگاه آزاد اسلامی استان موجب همکاری فی مابین در ۱۴ محور حمایتی خواهد شد گفت: استفاده از ظرفیت های مجموعه های علمی و دانشگاهی در راستای توانمندسازی دو هزار و پانصد دانشجوی شاهد و ایثارگر یکی از اهداف این تفاهمانمه است.
وی با اشاره به اینکه مفاد این تفاهمنامه نه تنها دانشجویان شاهد و ایثارگر بلکه نخبگان و ایثارگران دارای ظرفیت های علمی را نیر شامل خواهد شد افزود: تولید کارآفرین و ایجاد اشتغال پایدار برای ایثارگران یکی از نتایج این توافق می تواند باشد.