سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024
پ
اخبار گیلان:

تعطیلی منطقه آزاد و محدودیت های ناظر بر آن شامل پاساژها و مراکز تجاری نمی شود

تعطیلی منطقه آزاد و محدودیت های ناظر بر آن شامل پاساژها و مراکز تجاری نمی شود
تعطیلی منطقه آزاد و محدودیت های ناظر بر آن شامل پاساژها و مراکز تجاری نمی شود
اعمال محدودیت های کرونایی در منطقه آزاد انزلی

گیرا آنلاین- مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت کشور و براساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی کرونا کشور، شهرستان بندر انزلی جزو مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تبدیل و اعلام شده است لذا محدودیت های لازم برای فعالیت ها در محدوده این منطقه اعمال می گردد.

کاظمیان با تصریح براینکه فعالیت تفرجگاهها ، پارک ساحلی ، مرکز تفریحات دریایی آقایان و بانوان ، مرکز همایش ها و‌ نمایشگاههای منطقه تا اطلاع بعدی ستاد کرونا و تغییر رنگ بندی وضعیت شهرهای کشور در محدوده منطقه و فاز تجارت و‌گردشگری منطقه تعطیل است از عموم مردم در خواست نمود از مراجعه به این اماکن در محدوده منطقه آزاد تا صدور اطلاعیه بعدی خود داری نمایند.

وی افزود مشاغل گروه یک از جمله کارخانجات و کارگاه های تولیدی، واحدهای حمل و نقل عمومی، ادارات ، مراکز امدادی و بانک ها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و میوه و سبزیجات، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بیرون بر؛ تعمیرگاه ها، فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی و قطعات یدکی می ‌توانند طبق پروتکل بهداشتی ابلاغ شده به فعالیت خود ادامه خواهند داد و نیروهای نظارتی و جامعه بازاریان و بازرگانان ، تیم نظارتی ستاد کرونا منطقه آزاد انزلی ، از ورود و فعالیت افراد در مشاغل که پروتکل های بهداشتی از قبیل ماسک را رعایت نکرده اند ، جلوگیری کرده و با متخلفان طبق مقرارت برخورد میشود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان افزود: مرکز شماره گذاری خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تا اطلاع بعدی ستاد کرونا تعطیل می باشد.

برچسب ها

۲۰ كیلومتر توسعه شبكه و خطوط انتقال فاضلاب در استان گیلان 29 اسفند 1402
با هدف حفظ محیط زیست و ارتقاء سلامت شهروندان انجام شد:

۲۰ كیلومتر توسعه شبكه و خطوط انتقال فاضلاب در استان گیلان

در راستای حفظ محیط زیست و ارتقاء سلامت شهروندان، طی سالجاری شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن در سطح استان گیلان 20 کیلومتر توسعه یافت.

عملکرد خوب شورا و شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲/اجازه نمی دهم افراد با استفاده از موقعیت و جایگاه به زیر دستان خود ظلم کنند/ کار و خدمت اولویت شورا 28 اسفند 1402
رئیس شورای شهر رشت در نشست پایان سال با پرسنل شورا مطرح کرد:

عملکرد خوب شورا و شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲/اجازه نمی دهم افراد با استفاده از موقعیت و جایگاه به زیر دستان خود ظلم کنند/ کار و خدمت اولویت شورا

رئیس شورای شهر رشت گفت: موفقیت مجموعه مدیریت شهری رشت در سال ۱۴۰۲ با تلاش های تمامی کارکنان رقم خورد و عملکرد خوب شورا و شهرداری رشت مرهون تلاش های تمامی پرسنل شورا و شهرداری است.

اصناف گیلان؛ عفاف و حجاب را در خدمت رسانی نوروزی مدنظر قرار دهند 27 اسفند 1402
اخبار گیلان

اصناف گیلان؛ عفاف و حجاب را در خدمت رسانی نوروزی مدنظر قرار دهند

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: اصناف گیلان به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب با جدیت عمل نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.