تعامل سازنده پست با سایر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات نیابتی منجر به کاهش مراجعات مردمی شده است
تعامل سازنده پست با سایر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات نیابتی منجر به کاهش مراجعات مردمی شده است
به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان ،

گیرا آنلاین-  مهرداد گودرزوند چگینی ، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل پست استان گیلان با مهدی فخربین سبحانی ، مدیرکل پست استان دیدار و گفتگو نمود .
مهدی فخربین سبحانی ضمن خوش آمدگویی و ابراز خورسندی از حضور مهرداد گودرزوند چگینی در پست استان گزارشی از خدمات پست استان و شرکت ملی پست در دوران کرونا و تجهیز زیر ساختهای پستی با فناوری های نوین در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات پستی و رضایت مندی مشتریان ارائه نمود .
وی در ادامه افزود : با افزایش ترافیک حجم مرسولات پستی و تغییر سبک زندگی مردم در خریدهای خود بصورت آنلاین پست بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خط مقدم مبارزه با کرونا در سطح کشور بعنوان یک نهاد خدمت رسان جایگاه خود را در بین دستگاههای اجرایی و مردم بیشتر از گذشته پر رنگ تر نموده و با ایجاد خطوط مستقیم مبادله پستی ، سورتینگ های هوشمند ، هاب های منطقه ای و افزایش ناوگان حمل و نقل پستی درون شهری و برون شهری در کشور توانسته رضایت مشتریان را به استفاده از خدمات پستی جلب نماید .
مهرداد گودرزوند چگینی ، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل سخت کوش شبکه پستی گفت : تعامل سازنده پست با سایر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات نیابتی منجر به کاهش مراجعات مردمی شده و قابل ستایش می باشد و این بدان معناست که پست در بین دستگاههای اجرایی بین ادارات و مردم از نقش بسزایی برخودار بوده و این ارتباط همیشگی و ماندگار خواهد بود .
وی همچنین در ادامه با توجه به افزایش حجم مرسولات پستی بویژه خریدهای اینترنتی در استان گیلان خواستار تقویت بخش نامه رسانی که از مهمترین بخش های پست می باشد شد و افزود : با تقویت این بخش مراسلات پستی در زمان های تعیین شده بدون تاخیر بدست مشتریان می گردد .