تعامل بسیارخوبی درحوزه سلامت وجود دارد
تعامل بسیارخوبی درحوزه سلامت وجود دارد
برای ارائه خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پرشکی ومجموعه همکاران در حوزه سلامت وجود دارد.

گیرا آنلاین- در پنجمین روز از هفته بیمه سلامت با شعار بیمه سلامت پیشگیری ،فرهنگ‌سازی و آموزش همایش بیمه سلامت به صورت ویدیو کنفرانسی در مجتمع فرهنگی اداره کل برگزار شد.
در این همایش ابتدا دکتر جمشید محمدی مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با ارائه گزارشی بخشی از عملکرد بیمه سلامت را برشمرد وافزود: برای ارائه خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پرشکی ومجموعه همکاران در حوزه سلامت وجود دارد.
مدیر کل بیمه سلامت اضافه کرد: درطرح استحقاق سنجی و نسخه نویسی الکترونیکی تعامل بسیار خوبی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ، بیمارستان های دولتی و خصوصی پزشکان ،وموسسات وجود دارد واین امر موجب شده است که ارایه خدمات به مردم ازروند مطلوب برخودار شود مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت:انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی در سالهای پیش یک مزیت بود ولی امروز انجام این کارها بصورت الکترونیکی یک ضرورت محسوب می شود که پیوند ناگسستنی با زندگی اقشار مختلف جوامع شهری و روستایی دارد.
بر اساس این گزارش در بخش پایانی این همایش از تنی چند از روسای بیمارستان های دولتی وخصوصی منتخب ،پزشکان نمونه ،دفاتر پیشخوان برتر و بیمه شده نمونه به مناسبت هفته بیمه سلامت با اهدای هدایا ولوح تقدیر قدردانی شد.