تعامل با آموزش و پرورش به توسعه تنیس روی میز کمک خواهد کرد
تعامل با آموزش و پرورش به توسعه تنیس روی میز کمک خواهد کرد
برای کسب موفقیت های پایدار و ایجاد پشتوانه های قوی در رشته ورزشی تنیس روی میز تعامل با آموزش و پرورش بسیار حایز اهمیت است .

گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میزدر مجمع عادی سالیانه هیت تنیس روی میز استان گیلان ضمن ابراز رضایت از کارکرد هیات ، بهره مندی از کمک خیرین را از دیگر محورهای توسعه ورزش تنیس روی میز بیان کرد و گفت : هر موفقیتی که تنیس روزی میز در آوردگاههای بین المللی کسب میکند ،حاصل تلاش هیات های ورزشی ، داوران ، مربیان و ورزشکاران در سراسر کشور بوده و بالطبع گیلان هم یکی از استان های اثر گذار است.
وی بهره مندی از امکانات موجود توسط هیات ها را مدیریت بهنگام و هم راستا با سیاست های کلان ورزش ارزیابی کرد و افزود: فدراسیون تنیس روی میز با تمام قوا در خدمت هیات های ورزشی استان ها بوده و تلاش میکند تا با برقرای ارتباط سازنده با وزارت آموزش و پرورش راهبرد توسعه این رشته ورزشی رابیش از گذشته بهبود بخشد.
رئیس هیات تنیس روی میز استان گیلان گفت : در راستای تنوع بخشی به فرایند استعداد یابی علاوه بر برگزاری جشنواره های مختلف ، برای دانش آموزان مستعد در سطح استان گیلان شناسنامه ورزشی معتبر صادر خواهیم کرد.

محمدرضا گلی در مجمع عادی سالیانه هیات تنیس روی میز استان گیلان که با حضورمهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد ، از رسالت خود در برقراری ارتباط سازنده با دستگاهای اجرایی گفت و افزود: با همکاری آموزش و پرورش و شناسایی استعد ادها در رشته تنیس روی میز زمینه را برای صدور شناسنامه و پیگری روند پیشرفت نوجوانان و جوانان فراهم خواهیم کرد .

وی تنوع بخشی به فعالیت را متذکر شد و خاطر نشان کرد : با برگزاری جشنواره ها و تعامل با دستگاههای اجرایی و نیز ارتباط موثر با باشگاههای بخش خصوصی تلاش میکنیم به ورزش حرفه ای هم توجه ویژه ای داشته باشیم .

رئیس هیات تنیس روی میز گیلان ، برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان و پرداختن به روند بهبود عملکرد داوران و مربیان را نیز از مهم ترین اولویت ها در بحث پیشرفت و توسعه هدفمند تنیس روی میز ارزیابی کرد .