تعاملات دو سویه مخابرات منطقه گیلان  و شرکت آب منطقه ای استان
تعاملات دو سویه مخابرات منطقه گیلان  و شرکت آب منطقه ای استان
وحید خرمی ضمن اظهار رضایت از افزایش اقبال عمومی در پرداخت الکترونیکی قبوض اظهار امیدواری کرد با تمهیدات فراهم شده امکان همکاری های بیشتر صورت پذیرد .

گیرا آنلاین- طی نشستی مشترک علیرضا پارسائی مدیریت مخابرات منطقه گیلان و وحید خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به گفتگو در خصوص چگونگی تعاملات فی مابین پرداختند .
در این دیدار علیرضا پارسائی گفت : با راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ امکان پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق این سامانه فراهم شده و مخابرات منطقه گیلان این سامانه را با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان در پرداخت کلیه قبوض شهری (آب و فاضلاب ، برق ، گاز) راه اندازی می نماید . عدم محدودیت در پرداخت قبوض ، دسترسی آسان ، امنیت و اطمینان خاطر برای مشترکین از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه تلفنی اعلام شده است و از برنامه‌های آینده این سامانه می توان به فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری (امکان دسترسی از طریق USSD) اشاره نمود .
وحید خرمی نیز ضمن اظهار رضایت از افزایش اقبال عمومی در پرداخت الکترونیکی قبوض اظهار امیدواری کرد با تمهیدات فراهم شده امکان همکاری های بیشتر صورت پذیرد .