تشریك مساعی برای آگاه سازی مدیریت مصرف برق و گذر از پیك تابستان
تشریك مساعی برای آگاه سازی مدیریت مصرف برق و گذر از پیك تابستان
صدا و سیما برای بیان بیش از بیش ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف صنعت برق وهمراهی با این صنعت بویژه آگاه سازی مدیریت مصرف برق آمادگی کامل دارد.

در این نشست دکتر هنرمند ضمن تشکر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی مباحث مربوط به حوزه برق اظهار داشت: تابستان سالجاری وضعیت صنعت برق بسیار ویژه و حساس تر از گذشته است زیرا باتوجه افزایش زودرس دمای هوا و افزایش مصرف برق، کاهش تولید در نیروگاههای برقابی، استخراج غیرمجاز رمزارزها و … مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

هنرمند ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان بجهت همراهی با اینشرکت در گذر از پیک مصرف تابستان گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و برنامه ریزی صحیح، از ظرفیت شبکه استانی باران برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به بهترین شکل استفاده کنیم .

وی تاکید کرد : شبکه استانی باران بجهت محتوای آن، توانمندی و تاثیر گذاری بسیار خوبی در استان دارا می باشد و رسانه ملی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این امر باعث بهبود عملکرد مدیران در حل مشکلات مردم می شود و سازمانهای خدمات رسان نیازمند انتقاد و پیشنهاد بوده و صدا و سیمای استان در این زمینه نقش بسزایی دارد.

در ادامه دکتر باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن تشکر از تلاش های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه استان یکی از مهمترین اهداف رسانه استانی است و صدا وسیمای مرکز گیلان همواره تلاش دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف قدم بردارد و با برقراری تعامل دوسویه می توان تا اندازه زیادی دستگاههای مختلف را در رسیدن به اهداف یاری کرد.

مدیر کل صدا و سیما بر پاسخگویی به موقع مسئولین و سازمان ها تاکید کرد و گفت: صدا و سیما برای بیان بیش از بیش ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف صنعت برق وهمراهی با این صنعت بویژه آگاه سازی مدیریت مصرف برق آمادگی کامل دارد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد با تعامل و همکاری دو سازمان، تولیدات محتوایی با موضوع مدیریت مصرف برق از طریق شبکه باران به سمع و نظر مردم شریف استان رسانده شود .