تشدید نظارت بر بازار کیفیت خدمات را بالا می‌برد/ ستاد تنظیم بازار رشت مقدمات حضور مهمانان نوروزی را فراهم کند
تشدید نظارت بر بازار کیفیت خدمات را بالا می‌برد/ ستاد تنظیم بازار رشت مقدمات حضور مهمانان نوروزی را فراهم کند
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نظارت کامل به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در بازار، کیفیت خدمات را بالا می‌برد، گفت: 19 هزار امکنه تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان داریم که 40 تیم نظارتی و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به صورت شبانه روزی بر فعالیت‌های آنها نظارت می‌کنند.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری امروز ۲۳ اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تقارن بهار پر فیض قرآن با بهار طبیعت اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران لذا لازم است کالاهای اساسی جهت تامین مایحتاج مردم تامین و برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم‌فروشی و دیگر تخلفات با انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار و بازرسی از همه اصناف میسر می‌شود که افزایش اعتماد عمومی و جلوگیری از قانون‌گریزی و تخلف را در پی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید مقدمات حضور مسافران را فراهم کنیم، گفت: گرانفروشی، کم فروشی، فروش کالاهای بی کیفیت در فروشگاه‌ها از سوی گشت‌های بازرسی رصد خواهد شد و کوتاهی دستگاه‌های خدماتی در امر توزیع کالا و خدمات قابل قبول نیست.

عاشوری با بیان اینکه نظارت کامل به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در بازار، کیفیت خدمات را بالا می‌برد، تاکید کرد: در بحث بهداشت موارد اولیه رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها هم باید نظارت‌ها تشدید شود.

فرماندار شهرستان رشت گفت: ۱۹ هزار امکنه تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان داریم که ۴۰ تیم نظارتی و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به صورت شبانه روزی بر فعالیت‌های آنها نظارت می‌کنند.