تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته فراجا
تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته فراجا
گيلان- رئیس پليس راهور گيلان از ارائه خدمات فوق‌العاده ترخیص به خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته فراجا خبر داد

گیرا آنلاین_ سرهنگ ” امير طالبي” در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا تسهیلات و تمهیدات بسیار ویژه‌ای برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نظر گرفته شده است و در این طرح که از تاریخ ۱۳/۰۷/۱۴۰۱ الی ۲۰/۰۷/۱۴۰۱ اجراء خواهد شد، شرایط تقسیط جرایم رانندگی با پرداخت ۵۰ درصد سوابق جریمه های رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

سرهنگ طالبی ادامه داد: در این طرح دو هفته ای برای خودروهای توقیفی فاقد بیمه‌نامه با هماهنگی شرکت‌های بیمه امکان ترخیص خودرو های توقیفی با بیمه یک ماهه فراهم گردید است.

وی افزود: در این طرح امکان ایجاد شرکت متقاضیان ترخیص که فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند با اولویت در طرح اعطای گواهینامه آسان پیش بینی شده که متقاضیان می توانند با ثبت نام در سایت www.iranianmotorco.ir در این طرح شرکت کنند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: در این روش مالکان وسیله بدون نیاز به حضور در مراکز پلیس راهور یا دفاتر پلیس ۱۰+ می توانند به صورت کاملا غیر حضوری و با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من نسبت به ترخیص وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

🚔پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان