تسریع در روند احداث پل هوایی بیمارستان پارس/حل مشکل ترافیک رشت مطالبه جدی شهروندان
تسریع در روند احداث پل هوایی بیمارستان پارس/حل مشکل ترافیک رشت مطالبه جدی شهروندان
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت گفت:باید برای حفظ جان و امنیت شهروندان هر چه سریعتر پل هوایی بیمارستان پارس احداث شود.

به گزارش گیرا آنلاین مسعود عباس نژاد در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری رشت ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر گفت: در بازدیدی از بیمارستان پارس متوجه شدیم یکی از پرسنل بیمارستان حین تردد در مسیر پر خطر آنجا ، جان خود را از دست داد

وی گفت: اکنون بحث جان مردم است و نباید با نامه نگاری های طولانی وقت تلف کرد و باید هر چه سریع تر پل هوایی مسیر بیمارستان پارس احداث شود.

عباس نژاد با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: حل مشکل ترافیک مهمترین دغدغه و خواسته مردم است و اولین برخورد مهمان ها و مسافرانی که وارد شهر می شوند پایانه شهر است.
وی افزود: در پایانه شهر رشت باید نظارت ها افزایش یابد و تعمیر و نظافت سرویس های بهداشتی بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل رشت با اشاره به سرمای هوا عنوان کرد: پیشنهاد می شود در ورودی پایانه رشت بصورت موقت یک ماشین مجهز به پتو و وسایل گرمایشی برای در راه ماندگان و مسافرین مستقر شود .

وی ادامه داد : همچنین می توان برای تسهیل در روند ترافیک از تابلوهای راهنما و هدایت مسیر در سطح شهر نیز استفاده کرد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت با اشاره به ترافیک خیابان جانبازان گفت:نباید همه چیز را به چشم شهرداری دید ، شهرداری متولی امور است و باید از سازمان های خدمات رسان برای کمک در این راه مطالبه داشته باشد .

وی افزود: کنده کاری های سازمان هایی همچون آب و فاضلاب شهری در مسیرها نه تنها موجب نازیبایی در سطح شهر می شود بلکه بر ترافیک شهر نیز اضافه خواهد کرد
عباس نژاد گفت: باید مجوزهای لازم صورت گیرد تا شاهد چنین مسائلی در سطح شهر نباشیم.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی