تداوم انسداد در ۲ محور مرزی گیلان
تداوم انسداد در ۲ محور مرزی گیلان
رشت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به تداوم انسداد در ۲ محور مرزی استان گفت: کولاک شدید در محور اسالم به خلخال گزارش شده است.

گیرا آنلاین- غلامعلی نیک فهم  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری بارش شدید برف در ️ محور پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع ۵۵ سانتیمتر، ️ محور اسالم – خلخال با حداکثر ارتفاع ۹۰ سانتیمتر و محور بهارستان – آقچای نیز با حداکثر ارتفاع ۹۰ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان ۱۵ سانتیمتر رسیده است، افزود: بارش برف در ️محور ماسال – گیلوان با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم از انسداد ۲ محور در گیلان به دلیل برف و کولاک شدید خبر داد و بیان کرد: محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل بارش شدید برف مسدود است.

وی با بیان اینکه گردنه الماس در محور اسالم-خلخال کولاک شدید گزارش شده اما تردد امکان پذیر است، افزود: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

نیک فهم تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر