تجلیل نماینده مردم شهرستان رشت از مدیرکل تامین اجتماعی گیلان
تجلیل نماینده مردم شهرستان رشت از مدیرکل تامین اجتماعی گیلان
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،
گیرا آنلاین- مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز تامین اجتماعی با اهداء لوح تبریک و سپاسی از خدمات مدیرکل تامین اجتماعی گیلان قدردانی نمود .

در دومین روز از هفته تامین اجتماعی نشست مشترکی با حضور اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ، مدیران کل و درمان و معاونین تخصصی این دو مجموعه و همچنین مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید . 

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به اینکه هفته تامین اجتماعی متعلق به یکایک اعضای این خانواده بزرگ است با اشاره به جایگاه بازنشستگان در جامعه ، اظهار داشت : اگر دولتها به این مقوله با نگاهی عمیق و رویکردی امیدوارکننده بیاندیشند کشور جوان میماند و نسل شاغل با دیدن آینده ای درخشان برای فردای خود با انگیزه و پرتلاش همت میکند .

وی با بیان برخی اقدامات در حوزه رفاهی و معیشتی بازنشستگان در ماههای اخیر ، افزود : پروژه رفاهی تفریحی بازنشستگان تامین اجتماعی در زمین متعلق به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت حرکتی ارزشمند خواهد بود که برای آیندگان باقی میماند . 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه اجرای متناسب سازی طی سال گذشته و امسال اقدامی بزرگ بود اذعان داشت : هرچقدر بازنشستگان زندگی و شرایط اقتصادی مطلوبتری داشته باشند افتخار بیشتری نصیب متولیان امر خواهد گردید . 

دکتر رضاقنبرپور مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست راه اندازی مرکز تخصصی کنترل فشارخون و دیابت را یکی از اقدامات ارزنده که بیشترین مخاطبین آنرا جامعه بازنشستگان تشکیل میدهند دانسته و اظهار داشت تجهیز مراکز ملکی استان به دستگاه اکسیژن ساز ، کاردیوگرافی و تصویربرداری پیشرفته فک و دهان و دندان و ارائه خدمات شبانه روزی بخش تروما از دیگر اقدامات شاخص در ماههای اخیر در حوزه درمان استان قلمداد میگردد . 

وی با اعلام خبر اخذ بودجه و مجوز اولیه برای راه اندازی مجتمع درمانگاهی فوق تخصصی به مساخت ۷۳۰۰ متر و آغاز این پروژه طی روزهای آتی ، افزود : از دستاوردهای مهم در ماههای اخیر کاهش زمان رسیدگی به خسارات متفرقه از چندین ماه به ۱۵  روز بوده است . 

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته تامین اجتماعی ، از آرامش ایجاد شده و تلاشهای صورت گرفته در تامین اجتماعی قدردانی نموده و افزود برای تسهیل از انجام خدمات به مردم رفع گیرها و باز کردن گره ها را وظیفه خود میدانم . 

وی از پیگیری ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان خمام و منطقه حمیدیان رشت خبر داده و افزود : جنرال نمودن بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را نیز بصورت جدی در برنامه کاری داریم . 

نماینده مردم شهرستان رشت با بیان اینکه در استان حدود ۱۲۰۰ تخت دولتی و ۱۰۰۰ تخت خصوصی داریم اذعان داشت این میزان در سطح کشور با نسبت سه برابری در بخش دولتی متمرکز است . 

در پایان این نشست ، مهندس کوچکی نژاد با اهداء لوح تبریک و سپاسی به مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از خدمات تامین اجتماعی در سطح استان قدردانی نمود .