تجلیل رئیس شورای هماهنگی رفاه گیلان از روابط عمومی تامین اجتماعی استان
تجلیل رئیس شورای هماهنگی رفاه گیلان از روابط عمومی تامین اجتماعی استان
در دومین جلسه شورای هماهنگی رفاه استان ، با حضور نماینده مردم شهرستان رشت از رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان تجلیل شد .

گیرا آنلاین–  در دومین نشست مدیران دستگاههای عضو حوزه وزارتی با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و مهندس عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان و رئیس شورای هماهنگی رفاه استان ، از امیررضازندی فر رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به پاس تلاشها و اقدامات صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی و انعکاس فعالیتها در سال ۹۸ با اهداء لوح سپاسی تجلیل بعمل آمد  .

در متن لوح دریافتی آمده است :

آگاهی بخشی ، اعتماد سازی ، اقتاع و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه ، مستلزم تلاش و توانمندی عرصه روابط عمومی است و نقش پررنگ فعالان این حوزه در مجموعه بزرگ تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دستگاههای عضو ، همگام با فعالیتهای گسترده اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در راستای هم اندیشی در عرصه خدمت رسانی و هم افزائی در تحقق اهداف والای این مجموعه عظیم ، متبلور می گردد .

از این رو از مساعی گرانقدر و تلاشهای ارزنده شما قدردانی نموده و بهروزی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه الهی در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. خواستارم .