تجلیل از همكاران برقكار اداره توزیع برق ناصركیاده
تجلیل از همكاران برقكار اداره توزیع برق ناصركیاده
شرکت توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین_ طی آیینی از برقکاران تلاشگر اداره توزیع برق ناصرکیاده که در طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار و طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های توزیع برق فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

مهندس محمد علی میرنرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها خاطرنشان کرد: بر اساس بازدید میدانی صورت پذیرفته از سوی دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در زمان اجرای طرح تاب آوری شبکه در ناصرکیاده شهرستان لاهیجان، مقرر شد به دلیل تلاش برقکاران این اداره در اجرای طرح های مذکور و رعایت تمامی نکات ایمنی و فنی لازم از ۱۰ نفر از همکاران توزیع برق ناصرکیاده تقدیر و تشکر بعمل آید.

وی درخصوص اقدامات صورت پذیرفته طی سال گذشته در شهرستان لاهیجان گفت:  بیش از ۴۲ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا پایان شهریور بیش از ۴۵ کیلومتر دیگر از شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری قریب به ۶۸ میلیارد ریال جایگزین شده است.

میری نرگسی افزود: در سال ۹۹ بیش از  ۴۰ مرحله طرح تاب آوری شبکه با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان به اجرا در آمد و طی آن ۷۰ کیلومتر شبکه و نقاط حادثه خیز ترمیم و بهسازی شد. 

گفتنی است در این مراسم که با حضور مهندس علیرضا نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان و جمعی دیگر از مدیران شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد، ۱۰ نفر از کارکنان اداره توزیع برق ناصرکیاده به نمایندگی از تمامی برقکاران زحمتکش شرکت، مورد تقدیر قرار گرفتند.