تجلیل از مدافعان سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
تجلیل از مدافعان سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مراسم تقدیر از پرستاران و مدافعان سلامت منتخب با حضور دکتر آبتین حیدرزاده – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درمعاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

گیرا آنلاین– دکتر آبتین حیدرزاده – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به پرستاران و مدافعان سلامت منتخب، بیان داشت: نقش پرستاری در نظام سلامت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است،  بنابراین منزلت و جایگاه پرستار باید حفظ و مورد تکریم قرار گیرد.

دکتر حیدرزاده – با اشاره به اهمیت نقش این عزیزان در نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خصوصا در بحران کرونا از تلاش های بی دریغ و زحمات شبانه روزی این عزیزان در خدمت به مردم تقدیر و برایشان آرزوی توفیق و بهروزی نمود.

وی افزود: امروزه کادر بهداشت و درمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی مردم است و وظیفه همه ما همراهی و عمل به پروتکل ‌های بهداشتی است تا به زودی این ویروس منحوس از جامعه ریشه کن شود.

گفتنی است: در این جلسه هر یک از پرستاران و مدافعان سلامت متتخب به بیان خاطرات خود در ایام پرالتهاب شیوع کرونا پرداخته و در پایان از زحمات این عزیزان در حوزه بهداشت با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکراست: به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مراسمی با حضور دکتر آبتین حیدرزاده – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین، مدیران و روسای گروه واحد گسترش و پرستاران و مدافعان سلامت منتخب شهرستانهای تابعه استان در  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .