تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار توسط مدیریت شهری رشت
تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار توسط مدیریت شهری رشت
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت گفت: از تلاش های انجام شده توسط رسانه ها در هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار تقدیر و تجلیل می شود.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا در نود و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار کرد: صبح امروز خبر شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی در مقابله با اشرار موجب حزن و اندوه شد و امیدواریم روح این شهدای گرانقدر با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور شود.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم ، عید امامت و ولایت افزود: غدیر یک تفکر و نشانه و رمزی از نبوت و نقطه تلاقی کاروان رسالت و امامت است .

کارگرنیا با قدردانی از عملکرد شهرداری رشت پیرامون برگزاری جشن بزرگ غدیر افزود: این جشن بزرگ با حضور و همراهی دیگر دستگاه ها از جمله فرمانداری،سپاه،مواکب و هیيتهای مذهبی رشت برگزار شد و استقبال با شکوه شهروندان از این اجتماع بزرگ،نشان دهنده آن است که می توان از ظرفیت پیاده راه فرهنگی رشت برای اقدامات تاثیر گذار فرهنگی استفاده کرد.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) افزود: ۲۱ تیر ماه به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و حجاب مختص دین اسلام نیست و در ادیان مختلف به آن اشاره شده است.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر دشمنان ایران اسلامی در تلاشند تا با ترویج فرهنگ برهنگی ، حیا و عفاف را از زن مسلمان ایرانی بگیرند تصریح کرد: نقش دستگاه های متولی در موضوعات فرهنگی و عفاف و حجاب بسیار مهم است و انتظار می رود با ایجاد و گسترش بسترهای مناسب ، با تحرکات شوم در این زمینه مقابله شده و با ارائه راهکارها و برنامه های فرهنگی مناسب ، نسل نوجوان و جوان از آسیب های دشمنان در امان بمانند.

وی با اشاره به لایحه برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار بیان کرد: بر اساس این لایحه قرار است از ۲۵۰ خبرنگار فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل شود .

کارگرنیا درباره لایحه تقدیر از خبرنگاران افزود: کارگروهی در این باره تشکیل و از تلاش های تمامی خبرنگارانی که در این حوزه تلاش می کنند تقدیر شود.