تجلیل از ایثارگران و خانواده معزز شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان
تجلیل از ایثارگران و خانواده معزز شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان
اگرچه جنگ تحميلي به پايان رسيده است اما مبارزه پايان نيافته و دفاع در انواع خود ادامه دارد.

گیرا آنلاین- به مناسبت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت مقام شامخ رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور مدیرکل و اعضای ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس از فرزندان شاهد و خانواده معزز شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تجلیل شد.
ماکان پدرام مديركل راه وشهرسازي گیلان در این مراسم ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و با اهدای سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر هشت ساله جنگ تحمیلی، امنیت و آرامش کشور را مدیون فداکاری ها و رشادت های عزیزانی دانست، که جان خود را بدون منت در کف اخلاص نهاده وفدای میهن اسلامی کردند.
وی توكل به خدا ، روحيه جهادي وحضور مقتدرانه رزمندگان وايثارگران در جبهه هاي حق عليه باطل را ، رمزپيروزي ملت ايران برشمرد وافزود: اگرچه جنگ تحميلي به پايان رسيده است اما مبارزه پايان نيافته و دفاع در انواع خود ادامه دارد.
پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با تاکید برلزوم تکریم به مقام والای شهدا و خانواده های ایشان تصریح کرد: امیدواریم جایگاه ارزشمند شهادت و فرهنگ ایثارهمواره مورد توجه و احترام قرار گیرد وهمه همکاران شاغل در اداره با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و انجام احسن امور محوله نمایانگر الگوی موفق کاری در جامعه و حوزه ارزشمند راه و شهرسازی باشند.
در ادامه علی اکبر فکوری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ومسئول امور ایثارگران اداره کل نیز، هفته دفاع مقدس رافرصتی ارزنده برشمرد تا خاطرات ارزشمند و ماندگار آن دوران براي مردم و به ويژه نسل جوان و نوجوان بيان شود تا همه مردم از رشادت‌هاي دوران حماسه و ايثار آگاه شوند .
وی شور و شوق و انگيزه رزمندگان در دوران حماسه و ايثار را بسيار بالا توصيف كرد وافزود: جوانان و حتي نوجوانان اين سرزمين عاشقانه براي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل خود را وارد كارزار دفاع مقدس كردند و همين عشق و شور سبب شد كه بتوانيم استكبار جهاني را ناكام كنيم.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از فرزندان شاهد وخانواده ایثارگران تجلیل بعمل آمد.