تجربه مدیران پیشکسوت در کنار انگیزه مدیران جوان موتور محرکه پیشرفت ایران اسلامی است/ با سپردن امور به جوانان خیال همه از آینده کشور آسوده خواهد بود
تجربه مدیران پیشکسوت در کنار انگیزه مدیران جوان موتور محرکه پیشرفت ایران اسلامی است/ با سپردن امور به جوانان خیال همه از آینده کشور آسوده خواهد بود
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت،

گیرا آنلاین-فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر جایگاه مهم انگیزه و نیروی جوانی در مدیریت جهادی و رو به جلوی کشور، اظهار داشت: تجربه مدیران کنونی در کنار انگیزه مدیران جوان، موتور محرکه پیشرفت ایران اسلامی است.

دکتر حمید رضا امام پناهی در مراسم گرامیداشت روز جوان که به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت و در محل سالن شهدای گمنام مدرسه شاهد حضرت زهرا(س) و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ،گفت: ایجاد فضای خدمتی برای جوانان و استفاده از پتانسیل فکری و انگیزه کاری آنان ضامن آینده روشن در عرصه مدیریتی و اجرایی کشور است.

دکتر امام پناهی با اشاره به جوان بودن آمار جمعیتی کشور اظهار داشت: اگر در سپردن مسئولیت ها، به جوانان اعتماد شود شاهد تحول و تغییرات مثبت و رو به جلو در پیشرفت کشور خواهیم بود.

 فرماندار رشت با تاکید بر توصیه های مقام معظم رهبری و اراده دولت ایران قوی مبنی بر اعتماد به انگیزه و اندیشه جوانان، ادامه داد: در دوره های مختلف شاهد بوده‌ایم که سپردن امور به دست جوانان نتایج مثبتی برای کشور به بار آورده و از اعتماد به جوانان انقلابی متعهد ضرر نکرده ایم.

 وی با اشاره به ضرورت انتقال تجربه مدیران پیشکسوت کنونی به مدیران جوان، اظهار داشت: تجربه مدیران میدان دیده کنونی در کنار انگیزه و روش های به روز مدیریتی و اجرایی نسل جوان کشور می‌تواند موتور محرکه پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی باشد.

 وی افزود: بسیاری از جوانان پختگی لازم برای حضور اثرگذار و تحول آفرین در عرصه‌های گوناگون را دارند و سپردن سکان مدیریتی به آنان خیال همه دلسوزان نظام را از آینده کشور آسوده خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این مطلب که استاندار محترم گیلان نیز در راستای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم بر به کارگیری جوانان شایسته و انقلابی در میدان‌های گوناگون تاکید دارند، گفت: ضرورت دارد تا همگان به خصوص اصحاب رسانه از مدیران جوان حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

دکتر امام پناهی دوران دفاع مقدس را نمونه بارز و موفق سپردن کارها به دست جوانان دانست و ادامه داد: در عرصه دفاع از میهن اسلامی چه در رده فرماندهی و چه در میدان جانبازی و شهادت طلبی حضور جوانان بسیار چشمگیر و نتیجه بخش بوده و میانگین سنی اغلب شهدای قهرمان ما ۱۸ تا ۲۵ سال می باشد.

 فرماندار رشت با گرامیداشت یاد جوانترین شهید دفاع مقدس با ۱۲ سال سن از استان گیلان، عنوان کرد: امروز نیز جوانان غیور ملت ایران اسلامی به مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی و جنگ ادراکی سنگر نشین خط مقدم مبارزه با دشمن هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم به صورت نمادین و به نمایندگی از خانواده معظم و معزز شهدا، از ۱۰ تن از فرزندان شهدای شاغل در آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت تقدیر به عمل آمد.