تبریک فرماندار شهرستان رشت به مناسبت هفته قوه قضاییه
تبریک فرماندار شهرستان رشت به مناسبت هفته قوه قضاییه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت
گیرا آنلاین– فرماندار رشت با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران ایشان، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان دادگستری تبریک گفت.
 همزمان با هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید ایت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، مهندس علی فتح اللهی  با گرامیداشت آن شهیدان والامقام، طی پیامی هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت. متن پیام فرماندار رشت بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
 هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.
شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
بی شک قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادهای مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئوولان قضایی و کارکنان این قوه در استان گیلان و شهرستان رشت تبریک عرض نموده و موفقیت و تائیدات الهی را در مسیر عدالت گستری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  برای این عزیزان، آرزومندم.
علی فتح اللهی- فرماندار شهرستان رشت