تا پایان آبان سالجاری قریب به ۹ میلیارد ریال برای سرویس و نوسازی روشنایی معابر رشت اعتبار صرف شده است
تا پایان آبان سالجاری قریب به ۹ میلیارد ریال برای سرویس و نوسازی روشنایی معابر رشت اعتبار صرف شده است
از ابتدای سال 1810 مورد رفع خاموشی ترانس و استارتر توسط همکاران پرتلاش اداره روشنایی معابر رشت صورت پذیرفته است.

گیرا آنلاین- روشنایی شهر در شب علاوه بر زیباسازی سیمای شهری موجب فراهم آوردن حس امنیت و آرامش خاطر نزد مردم می شود و خاموشی معابر نیز می تواند زمینه ساز برخی مشکلات و ناهنجاری ها از جمله سرقت و مواردی از این قبیل شود. شرکت های توزیع برق سراسر کشور بنا بر رسالت شغلی و سازمانی خود وظیفه تامین روشنایی معابر در شهرها و روستاها را برعهده دارند .

از این رو مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت به ارائه خلاصه عملکرد این حوزه تا پایان آبان سالجاری پرداخت و خاطرنشان کرد : تا پایان آبان سالجاری قریب به ۹ میلیارد ریال برای سرویس و نوسازی روشنایی معابر رشت اعتبار صرف شده است.

وی افزود : از ابتدای سال ۱۸۱۰ مورد رفع خاموشی ترانس و استارتر توسط همکاران پرتلاش اداره روشنایی معابر رشت صورت پذیرفته است.

هدایتی نژاد گفت: ۸۲۸ مورد رفع خاموشی ناشی از اتصالی نیز تاپایان آبان ۹۹ در سطح رشت اجرایی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان رشت گفت: ۱۸۸۲ مورد رفع خاموشی لامپ ۱۵۰ وات و ۱۷۹۱ مورد رفع خاموشی لامپ ۷۰ وات برای معابر شهر رشت براساس درخواست و تماس های مردمی اجرا شده است. 

وی ابراز داشت: ۴۲۴۵ مورد رفع خاموشی لامپ ۵۰ وات نیز در شهر رشت انجام شد.

هدایتی نژاد تصریح کرد: آسان ترین راه برای اعلام خاموشی معابر نصب اپلیکیشن برق من و ارسال درخواست از این طریق می باشد و علاوه بر این مشترکین می توانند با تماس با شماره ۱۲۱ یا تلفن گویای ۳۳۴۷۲۲۷۸ هرگونه مشکل در این زمینه را اعلام کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان رشت در پایان تاکید کرد: چراغ های روشنایی زینتی داخل بلوارها، پارک ها، چراغ های روشنایی پل ها و تقاطع های غیرهمسطح و…. همچنین روشنایی جاده های خارج از حوزه های استحفاظی شهر برعهده سایر دستگاه های اجرایی مانند شهرداری ها یا ادارات راه و شهرسازی می باشد.

وی درپایان اظهار داشت : شعار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تلاش بی منت، برق پایدار و آسایش مشترکین است و در راستای تحقق این شعار همکاران شرکت با تلاش شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان هستند.