تاکید مجدد رئیس شورای اسلامی شهر رشت به هرس و رفع خطر از درختان سطح رشت
تاکید مجدد رئیس شورای اسلامی شهر رشت به هرس و رفع خطر از درختان سطح رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

گیرا آنلاین-رئیس شورای اسلامی شهر رشت مجددا به هرس و رفع خطر از درختان سطح رشت با توجه به فرا رسیدن سرما تاکید کرد .

 محمد حسین واثق کارگرنیا با ابراز تاسف از سقوط درخت بر بلوار شهید انصاری رشت که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شد اظهار کرد: بنده پیش از این هشدار لازم ا در این باره به شهرداری داده بودم و انتظار دارم سازمان مربوطه و شهرداری های مناطق در اسرع وقت نسبت به هرس و رفع خطر از درختان پوسیده و پُر شاخ و برگ رشت به منظور تکرار از بروز چنین حوادثی اقدام کند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید به اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان باید در تمام امور مورد توجه باشد افزود: متاسفانه در حادثه دیروز یکی از شهروندان مصدوم شد و از این بابت شرمنده و عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت باید پیش تر از این نسبت به هرس و رفع خطر از درختان پوسیده و پُر شاخ و برگ در رشت وارد عمل می شد گفت: انتظار داریم این مهم در نخستین ماه فصل پائیز با سرعت در دستور کار قرار بگیرد و هیچ گونه اهمالی در این باره پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از حضور به موقع نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی رشت در محل وقوع حادثه سقوط درخت بیان کرد: شهرداری رشت یک مجموعه خدمات رسان است و تمامی سازمان های زیر مجموعه نیز تلاش خود را به منظور ارائه بهترین خدمات به شهروندان به کار گرفته اند و نباید ضعف عملکرد برخی موجب زیر سوال رفتن این مجموعه خدوم و پُر تلاش شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت پیش از این در شهریور ماه سال جاری در صحن جلسه علنی شورای رشت به هرس و رفع خطر از درختان سطح رشت همزمان با فرا رسیدن فصل پائیز هشدارهای لازم را داده بود.