تاکید شهردار رشت به فعالیتهای عمرانی – اقتصادی سازمان عمران و بازآفرینی
تاکید شهردار رشت به فعالیتهای عمرانی – اقتصادی سازمان عمران و بازآفرینی
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت -
گیرا آنلاین_ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه شورای سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت، ورود سازمان عمران به فعالیتهای عمرانی – اقتصادی را خواستار شد و گفت: ارتباط تنگاتنگ سازمان عمران شهرداری رشت و بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در اجرای بهتر و سریعتر پروژه‌های عمرانی بسیار موثر خواهد بود.

 سید امیر حسین علوی شهردار رشت، عصر روز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ در جلسه شورای سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت اظهار داشت: رفع محرومیتها، پیشرفت و آبادانی و فعالیتهای عمرانی رویکردی است که در این دوره مدیریت شهری در اولویت قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم از ظرفیتهای مناسب سپاه و سازمان عمران و بازآفرینی در اجرای پروژه‌های شهری بهترین استفاده را ببریم.

شهردار رشت افزایش توان لجستیکی، تعمیر و خرید ماشین‌ آلات جدید برای سازمان عمران و تامین اعتبارات آن از سازمان همیاری شهرداریها را از دیگر سر فصلهای کاری مهم ذکر کرد.

علوی فروش خدمات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به شهرهای دیگر را از دیگر چشم‌ اندازهای مورد انتظاری که می‌تواند تحقق یابد اعلام کرد و افزود: از محل انجام چنین پروژه‌هایی منابع لازم برای خودگردان شدن سازمان عمران فراهم می‌شود.

وی اجرای هر چه سریعتر فرآیند مطالعاتی مرمت ساختمانهای تاریخی شهر رشت از جمله فاز نخست پروژه مرمت بام ساختمان ساعت شهرداری و استفاده از اعتبارات عمران و بازآفرینی در این حوزه را خواستار شد و تصریح کرد: شهرداری رشت هم در جهت تخصیص بودجه و اعتبارات مورد نیاز به این بخش از هیچ کمکی مضایقه نخواهد کرد.

شهردار رشت اضافه کرد: اعتقاد دارم با ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر بین شهرداری، سازمان عمران و بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان موانع پیش‌ روی بسیاری از طرحها و پروژه‌ها، برطرف شده و با تعاملات سازنده شکل گرفته روند اجرای اقدامات عمرانی هم سرعت خواهد گرفت.

 

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه این سازمان پروژه‌های زیادی را در سطح استان در دست اجرا دارد، عنوان کرد: اجرای اقتصادی طرحها با صرف کمترین بودجه و اعتبار و با کیفیت مطلوب از ویژگی اصلی کار سازمان بسیج سازندگی سپاه است و امیدواریم شهرداری رشت هم از ظرفیت این سازمان در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی خود استفاده نماید.