بیمه های عمر و تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تمدید شد
بیمه های عمر و تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تمدید شد
تامین اجتماعی گیلان
گیرا آنلاین-رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان طی گزارشی آخرین اقدامات این مجموعه در حوزه های تسهیلات و خدمات به جامعه هدف را تشریح نمود .

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : در هفته جاری مرحله دوم اعطای تسهیلات به بازنشستگان سازمان انجام گرفت .

وی با اشاره به اینکه در دو مرحله اعطای وامهای ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان در سالجاری ، تاکنون ۱۰۴۱۲ نفر در استان گیلان از این تسهیلات برخوردار گردیده اند خاطر نشان ساخت : با تلاش و مساعدت های انجام شده و افزایش سهمیه ها و مبالغ وام در سالجاری ، این امر رضایتمندی بالایی را در بین متقاضیان ایجاد نموده است . 

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان از طریق پیگیری های انجام شده توسط کانونعالی بازنشستگان و آگهی مناقصه منتشر شده و بررسی استعلام ها با بیمه آتیه سازان حافظ و با مبلغ ۹۱۰۰۰ تومان از اول آذرماه سالجاری تمدید گردید خاطر نشان ساخت با تلاشهای انجام شده خوشبختانه شاهد افزایش دامنه تعهدات و رشد مناسب در بخشهای مختلف قرارداد جدید میباشیم . 

اقبال بافکار افزود : بیمه عمر بازنشستگان نیز با بیمه ایران منعقد گردیده و امسال مبلغ آن از ۶ میلیون تومان به ۸ میلیون تومان افزایش یافته است . 

وی در تکمیل اقدامات انجام شده در زمینه وامهای اعطایی اظهار داشت : بمنظور حذف مشکلات مستمری بگیران بازمانده در گروه فرزندان اناث و همچنین بازنشستگان بالای ۷۷ سال سن در زمان ثبت نام در سامانه مربوطه ، با تمهیدات اتخاذ شده در کانون ، ثبت نام این عزیزان بصورت حضوری انجام و ۶۱۶ نفر در گروه بازماندگان و ۲۶۳ نفر در افراد بالای هفتاد و هفت سال سن وام دریافت نمودند . 

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از اقدام ارزشمند سازمان در تقبل بخشی از مبلغ بیمه تکمیلی بازنشستگان ، خاطر نشان ساخت انعقاد بیمه های تکمیلی و عمر بازنشستگان اقدامی مستقل از سوی کانونعالی این قشر بوده و سازمان تامین اجتماعی متولی آن نمیباشد و صرفاً بمنظور همکاری با کانونها و فراهم آوردن تسهیل شرایط ، از حیث کسورمبالغ از مستمری ها این تشکل را یاری میرساند . 

شایان ذکر است در حال حاضر ۱۶ کانون شهرستانی و یک کانون استانی بازنشستگان تامین اجتماعی در گیلان فعال بوده و قریب به ۱۰۰ نفر اعضای هیات مدیره این تشکل ، عهده دار پیگیری امور این قشر میباشند .