بیمه سلامت انزلی آماده انعقاد قرارداد با پزشکان و دندانپزشکان
بیمه سلامت انزلی آماده انعقاد قرارداد با پزشکان و دندانپزشکان
با اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت شناسه رهگیری می تواند در مراکز درمانی کلیه خدمات تحت پوشش را دریافت کند.

گیرا آنلاین- حسنی پور گفت: بیمه سلامت انزلی آماده است با تمامی پزشکان و دندانپزشکان این شهرستان قرارداد همکاری منعقد کند.
«جمشید حسنی پور » با اشاره به اعلام آمادگی این اداره برای همکاری با تمامی پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، فلو شیپ و دندان پزشکان (غیر طرف قرارداد) شهرستان گفت: در صورت عدم تمایل پزشکان و دندانپزشکان به انعقاد قرارداد، با دریافت نام کاربری و کلمه عبور نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان، دندانپزشکان و ماماها میسر خواهد بود. رییس بیمه سلامت شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه اقدام اخیر به منظور رفاه حال مردم و پشتیبانی هرچه بیشتر از پزشکان انجام شده تصریح کرد: با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک پرداخت مطالبات به روز خواهد بود.وی افزود: با اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت شناسه رهگیری می تواند در مراکز درمانی کلیه خدمات تحت پوشش را دریافت کند.

حسنی پور با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۸۸۱ نفر در شهرستان بندرانزلی در پنج صندوق بیمه ای کارکنان دولت، ایرانیان، بیمه همگانی، روستائیان و سایر اقشار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند خاطرنشان ساخت: این افراد از خدمات ارائه شده توسط ۶۷ پزشک، ۲۲ داروخانه، شش موسسه تصویر برداری، پنج آزمایشگاه، هفت موسسه فیزیوتراپی، پنج مرکز خدمات جامع سلامت، یک درمانگاه و یک بیمارستان طرف قرارداد، استفاده می کنند