بیمه زنان خانه دار امکانی برای آرامش خاطر ، استقلال مالی و زندگی عزتمندانه بانوان در سالهای پیری است
بیمه زنان خانه دار امکانی برای آرامش خاطر ، استقلال مالی و زندگی عزتمندانه بانوان در سالهای پیری است
با هدف اشاعه فرهنگ بیمه ای و ترویج آن در بین فرزندان و همسران کارکنان بانک رفاه کارگران و بیمه سلامت استان ، نشست مشترکی با حضور کارشناسان تامین اجتماعی گیلان و نمایندگان این دومجموعه برگزار شد .

گیرا آنلاین-  با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه ای و امکان برخورداری از مزایای آن برای فرزندان و همسران شاغلین در ادارات و ارگانها و بدنبال هماهنگی های اولیه ، طی نشستی مشترک با حضور کارشناسان تامین اجتماعی گیلان و نمایندگان بانک رفاه کارگران و بیمه سلامت استان ، قوانین و مقررات و شرایط بیمه زنان خانه دار و بیمه های دانشجویان تشریح گردید .

دراین نشست که با حضور سرپرست معاونت بیمه ای تامین اجتماعی گیلان و روسای ادارات فنی بیمه شدگان و روابط عمومی این مجموعه برگزار شد ، تامین اجتماعی بزرگترین و گسترده ترین بیمه گر اجتماعی کشور معرفی گردیده و خاطر نشان شد که ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی و برقراری عدالت اجتماعی از دستاوردهای تامین اجتماعی است .

نقش و اهمیت بیمه برای آحاد جامعه و مقایسه بیمه های تجاری و اجتماعی با یکدیگر و جایگاه تامین اجتماعی بعنوان بستر و ابزار توسعه در رشد و پیشرفت کشور با رویکردهای اجتماعی اقتصادی از دیگر مباحث این نشست مشترک بود .

مهرانه جعفری رئیس اداره فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان در این گفتمان با تشریح انواع تعهدات کوتاه مدت و معرفی بیمه های مختلف برای اقشار گوناگون جامعه ، امنیت اجتماعی و آرامش برای آینده را مهمترین هدف پوشش های بیمه ای برشمرده و اذعان داشت : بیمه زنان خانه دار یکی از مصادیق تلاش سازمان برای تحقق این امر در بین زنان جامعه است که استقلال مالی و زندگی عزتمندانه در سالهای پیری را برای آنان به ارمغان خواهد آورد .

ایشان بیمه دانشجویان را نیز از دیگر فرصتهای مطلوب برای فرزندان و آینده سازان مملکت معرفی و اظهار داشت : امکان برخورداری همزمان از پوشش درمانی به تبع والدین و یا دریافت مستمری در کنار بیمه پردازی از ویژگی های این نوع بیمه است که با ایجاد سابقه از سالهای عنفوان جوانی بجای انتظار برای فارغ التحصیلی و شاغل شدن در جایی ، شرایط مناسبی را برای بازنشستگی در سنین میانسالی فراهم می کند .

امکان انتقال سوابق ، ادامه بیمه پردازی به اشکال دیگر پس از تحصیلات یا اشتغال ، خرید خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه ای ، آشنایی با نرخ های مختلف بیمه های مشاغل آزاد و اختیاری و … از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود .