بیمه دانشجویان زیباترین هدیه والدین در آغاز سال تحصیلی برای تامین آتیه فرزندان
بیمه دانشجویان زیباترین هدیه والدین در آغاز سال تحصیلی برای تامین آتیه فرزندان
: علاقمندان میتوانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir و یا es.tamin.ir پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ، در بخش بیمه شدگان و منوی بیمه شدگان خاص نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمایند .
گیرا آنلاین– معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی استان گیلان با تشریح مفاد بیمه دانشجویان ، این پوشش را هدیه ای مناسب در آغاز سال تحصیلی و سرمایه گذاری مطمئن برای تامین امنیت خاطر و آینده فرزندان دانست .

محمد هرمزی در اولین روز از مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی ، با تبریک و گرامیداشت این فصل جدید علم آموزی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی فرزندان و آینده سازان میهن اسلامی ، اذعان داشت : یکی از ویژگی های بارز سازمان تامین اجتماعی گستره مخاطبین در گروهها و مشاغل مختلف میباشد و اشاعه و امکان پوشش های بیمه ای برای برخورداری از تعهدات و خدمات برای اقشار گوناگون از تمهیدات اتخاذ شده بویژه در سالهای اخیر است . 

وی با بیان اینکه تلاش برای فراهم ساختن شرایط مناسب برای تحصیل ، ازدواج و اشتغال مهمترین دغدغه والدین میباشد اذعان نمود : پدر و مادرها هزینه های سنگینی برای کلاسهای مختلف آموزشی و یا سرمایه گذاری های اقتصادی جهت فراهم نمودن زندگی بهتر برای فرزندان مینمایند که تمامی این فعالیتها با هدف تامین آتیه آنها صورت میگیرد و این دقیقا مسیر و ماموریت بیمه های اجتماعی است یعنی ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی برای فردایی که از آن مطلع نیستیم . 

معاون تعهدات تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیمه دانشجوئی و کلاً بیمه های مشاغل آزاد و زنان خانه دار ( با قابلیت اجرایی برای دختران بالای ۱۸ سال ) فرصت مناسب و مطلوبی است که در آن پدر و مادر میتوانند با انعقاد قرارداد بیمه ای و پرداخت حق بیمه ، با ایجاد سابقه در بهترین شرایط سنی ، امکان برخورداری فرزندان از تعهدات بلندمدت در آینده را تسهیل نمایند . 

وی در ادامه اظهار داشت : امروزه ، تداوم سالهای تحصیل و به دنبال آن جستجوی کار برای فرزندان سبب گشته تا بسیاری از افراد از سنین بالاتر از حالات طبیعی و بعضاً پس از سی سالگی اشتغال رسمی یافته و در شرایط ایده آل دارای سابقه بیمه ای میگردند که این امر باعث خواهد شد دوزه بازنشستگی برای آنها با تاخیر شکل گیرد درحالی که در بستر فراهم شده خانواده ها امکان بیمه پردازی برای فرزندان را از سن ۱۸ سالگی دارا هستند . 

محمد هرمزی با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه دار برای دختران بالای ۱۸ سال و بیمه دانشجویی برای تمامی مقاطع تحصیلی در زیرگروه مشاغل آزاد و با سه نرخ امکانپذیر است افزود : علاقمندان میتوانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir  و یا es.tamin.ir  پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ، در بخش بیمه شدگان و منوی بیمه شدگان خاص نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمایند . 

معاون تعهدات تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت : بیمه دانشجویان این ویژگی را دارد که اگر فرزند از پوشش درمانی والدین برخوردار است همچنان از آن بهره مند باشد و یا اگر از مستمری پدر و مادر استفاده مینماید در کنار آن و بدون هیچگونه اختلال در پرونده مربوطه ، بتواند خود بیمه پرداز بوده و از تعهدات بعنوان بیمه شده اصلی استفاده نماید . 

وی افزود : تمامی سوابق بیمه ای ایجاد شده در دوران دانشجویی و یا به هر نحو قبل از اشتغال نزد سازمان محفوظ بوده و در صورتی که پس از تحصیل ، فرد در ادارات و یا واحدهای صنعتی تولیدی مشمول قوانین کار و تامین اجتماعی مشغول به کار شود این سوابق در امتداد یکدیگر تجمیع میگردد و حتی اگر دوایر دولتی اشتغال یابد امکان انتقال سوابق به سایر صندوقها میسر خواهد بود . 

محمد هرمزی با تاکید بر اینکه نگاه امروز به فرزندان در تمام خانواده ها با دغدغه و نگرانی برای فرداها همراه است اذعان داشت : انتخاب پوشش های بیمه ای بعنوان هدیه ای ارزشمند در آغاز سال تحصیلی و سرمایه گذاری مطمئن برای آتیه آنان بدون شک موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر این عزیزان و آرامش خاطر والدین میباشد .