بیمارستان تامین اجتماعی بارقه امیدی است برای مردم و بیمه شدگان استان
بیمارستان تامین اجتماعی بارقه امیدی است برای مردم و بیمه شدگان استان

گیرا آنلاین-دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان امروز سه شنبه پنجم بهمن با حضرت آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، دیدار و گزارشی از فعالیتهای درمان تامین اجتماعی به ایشان ارائه نمود.در این دیدار آیت ا… فلاحتی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های استان، درمان […]

گیرا آنلاین-دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان امروز سه شنبه پنجم بهمن با حضرت آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، دیدار و گزارشی از فعالیتهای درمان تامین اجتماعی به ایشان ارائه نمود.در این دیدار آیت ا… فلاحتی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های استان، درمان می باشد اظهار داشت باید در این مورد  به طورجدی وجهادی عمل کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی بارقه امیدی است برای مردم و بیمه شدگان استان ، ضمن قدردانی از بابت پیشرفت مراحل ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود خواهان توسعه مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی در غرب استان شد تا مردم این منطقه هم بتوانند از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند.
حضرت آیت ا… فلاحتی با اشاره به نیاز مردم استان به ارتقای تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی تصریح نمود باید بستری فراهم شود تا همواره نظارت مردمی بر امور درمان به منظور بهبود فرایند درمانی و رضایتمندی مردم وجود داشته باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان با رضایت از ارتقاء هتلینگ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رسول اکرم (ص) رشت تاکید نمود باید در زیبا سازی مراکز درمانی ، اتاق های بستری و همچنین برخورد مناسب با بیماران همواره تلاش مضاعف شود تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد که دعای خیر مردم بهترین پاداش برای خدمتگزاران مردم خواهد بود.
در این جلسه دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان با بیان فعالیتهای انجام شده در مدیریت درمان استان اظهار داشت هم اکنون با پی گیری های بعمل آمده ، بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به منظور راه اندازی به موقع در تیرماه سال آینده هم اکنون اقدامات اولیه برای جذب نیروهای متخصص ، پشتیبانی ، اداری و خدمات و همچنین تامین تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی انجام شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان به ساخت بزرگترین آزمایشگاه پی سی آر  سازمان تامین اجتماعی در شمال کشور در محوطه پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت اشاره نمود و افزود این مرکز آزمایشگاهی تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه در سالجاری اعتبار خوبی برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان حضرت رسول اکرم دریافت نمودیم اظهار داشت از برنامه های مهم مدیریت درمان استان افزایش تخت های بستری بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت بستری با توسعه ساختمان بیمارستان خواهد بود . ایشان تاکید نمود که هم اکنون به منظور رفاه بیماران سرپایی مراجعه کننده به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مصوبه ساخت درمانگاه در محوطه بیمارستان دریافت شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.